درخواست آلمان از چین برای تحقق صلح در اوکراین

اقتصاد ایران: وزیر امور خارجه آلمان از کشور چین خواست برای برقراری صلح در اوکراین به صورت فشرده تری کار کند و حمایت‌ها از روسیه را کنار بگذارد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "اشتوتگارتر ناخریشتن آلمان "، آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان از دولت چین خواسته است تا برای صلح در اوکراین فشرده تر از گذشته کار کند.

این مقام آلمانی در جریان بازدید از شرکت اسلحه سازی Flensburger Fahrzeugbau (FFG) خطاب به دولت چین گفت: به عنوان یک عضو شورای امنیت، شما نه تنها حق وتو دارید، بلکه بیش از هر چیز وظیفه دارید هر کاری انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که می توانیم صلح را دوباره به دست آوریم. وی به زعم خود عدم حمایت از متجاوز و از جمله روسیه را مهم ترین مسئله و اولویت دانست.

وی افزود: این واقعیت که دمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین در حال حاضر در پکن به سر می‌برد و با طرف چینی درباره چگونگی دستیابی به صلح گفتگو می‌کند موضوعی مهم و محوری است و اگر ما بالاخره در این مسیر صلح پیشرفت کنیم و چین مسئولیت خود را در شورای امنیت بر عهده بگیرد، مایه خیر و برکت خواهد بود.

وزیر امور خارجه آلمان همچنین گفت: چینی‌ها مدتی پیش به صراحت اعلام کردند که مایلند روی یک طرح صلح کار کنند. "بدیهی است که چیزی از آن حاصل نشده است."

بائر بوک در این بازدید توسط توسط مدیر عامل این شرکت تسیحاتی مورد استقبال قرار گرفت. این شرکت از جمله تانک‌های بازیابی، پل و لئوپارد اصلی را برای اوکراین تعمیر می‌کند.

بئاربوک در طول بازدید از محل شرکت و بحث با متخصصان اوکراینی اطلاعات بیشتری در مورد روند کار در آنجا پیدا کرد. اوکراینی‌هایی که در حال حاضر برای وظایف خود در کشور خود آموزش می بینند از شرق اوکراین هستند. به گفته بائربوک این آموزش باید به طور مستمر ادامه یابد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ