کیانفر: گفتند روی زمین گازوئیل ریختند!/ دسته طبل پرت کردند

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتسال ایرالکوی اراک درباره دلایل انصراف اعضای تیمش از دیدار با فولاد هرمزگان صحبت کرد.

- اخبار ورزشی -

مسعود کیانفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ناتمام ماندن دیدار تیم فوتسال ایرالکوی اراک مقابل فولاد هرمزگان اظهار داشت: هنگامی که روز قبل از بازی به سالن فجر بندرعباس آمدیم، کولرهای سالن روشن بود و سالن به شدت سرد. کولرهای رختکن در روز بازی هم روشن بود، اما وقتی وارد زمین شدیم، کولرها قطع شد و گوینده سالن به این خاطر از هواداران عذرخواهی کرد!

برق خیابان‌ها وصل بود؛ برق سالن قطع شد!
وی با انتقاد از میزبانی فولاد هرمزگان خاطر نشان کرد: در طول مسابقه هر زمان که سوار بر بازی می‌شدیم، برق سالن قطع می‌شد! برق خیابان‌ها و مغازه‌ها قطع نشده بود و مسئول سالن گفت فیوز دچار مشکل شد. نیم ساعت بعد بدون ورود نماینده‌ای از اداره برق، مشکل برطرف شد و برق به سالن آمد!

هواداران فولاد پشت نیمکت ما نشستند
سرمربی تیم ایرالکوی اراک با اشاره به حضور هواداران تیم فولاد، پشت نیمکت تیم میهمان تصریح کرد: هواداران ما در اراک نمی‌توانند پشت نیمکت حریف بنشینند، اما تماشاگران میزبان بعد از سوت شروع مسابقه پشت نیمکت ما قرار گرفتند. آنها به بازیکنان ما فحاشی و به سمت‌شان بطری پرتاب کردند.

چگونه نرده آهنی دور زمین بندرعباس نادیده گرفته شد؟
کیانفر در مورد تأثیر مصدومیت شدید ابوالقاسم عروجی بر تنش میان دو تیم عنوان کرد: نرده کنار زمین در کدام سالن کشورمان از جنس آهن است؟ بازیکن ما به ابوالقاسم عروجی تنه زد و او با سر به نرده آهنیِ کنار زمین برخورد کرد. در کدام سالن با این شرایط، اجازه برگزاری بازی می‌دهند؟ به ما گفتند دور زمین سالن اراک باید تشک نصب شود تا بازیکنی آسیب نبیند. چگونه این نرده آهنی اطراف زمین نادیده گرفته شد؟

فوتسال , لیگ برتر فوتسال ,

سرمربی فولاد گفت هفته گذشته روی سالن گازوئیل ریختند!
وی با بیان اینکه ناظر مسابقه قول داد که اشکالات را زیر نظر داشته باشد، به تسنیم گفت: وقتی بازی متوقف شد، سرمربی فولاد هرمزگان گفت هفته پیش روی زمین گازوئیل زدند و سالن را یکی دو بار شستیم که مشکل برطرف نشد! او گفت لیزی زمین کار ما نبود و اتفاق هفته گذشته باعث چنین مسئله‌ای شد. سرمربی فولاد بعد از مسابقه گفته بود سالن هیچ مشکلی نداشت!

بطری آب و دسته طبل به زمین پرتاب شد
سرمربی ایرالکوی اراک با اشاره به تنشی که میان هواداران فولاد هرمزگان و شاگردانش رخ داد، بیان کرد: بطری آبی که به سوی بازیکن ما پرتاب شد، به چشم بازیکن حریف برخورد کرد و دسته طبل به سمت بازیکن ما پرتاب شد. بازیکنان ما نمی‌توانستند روی زمین راه بروند و کشاله آنها را با یخ بستیم. اگر به جای ابرو، سر بازیکن فولاد هرمزگان به نرده آهنی می‌خورد چه کسی پاسخ می‌داد؟

بازیکنان در بازی پالایش نفت - فولاد یک بار هم لیز نخوردند
کیانفر با اشاره به دیدار هفته نخست نمایندگان استان هرمزگان اظهار داشت: فولاد هرمزگان در هفته اول با تیم پالایش نفت بندرعباس بازی کرد و بازیکنان دو تیم در این مسابقه حتی یک بار هم لیز نخوردند. فیلم این مسابقه را تماشا کنید؛ اگر بازیکنی یک بار زمین خورد، همه گفته‌های من دروغ است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ