پیشنهاد وسوسه‌انگیز پیش ازباخت به بروکس؛تیلور میلیونر می‌شود

اقتصاد ایران: با فاش شدن رقم پیشنهادی و مزایای همکاری با باشگاه کابوی‌ها، اینگونه به نظر می‌رسد که دیوید تیلور حتی پیش از شکست مقابل آرون بروکس به لحاظ مالی برای خداحافظی از دنیای قهرمانی وسوسه شده بود.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیوید تیلور  امسال در مسابقات انتخابی المپیک به آرون بروکس باخت و در حالی که در المپیک 2020 مدال طلای 86 کیلوگرم را با شکست حسن یزدانی به دست آورده بود، حضور در پاریس را از دست داد و چند روز بعد از شکست، با قبول مسئولیت در باشگاه کابوی‌ها به‌عنوان سرمربی، اعلام کرد که از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد.

همان زمان اعلام شد که این باشگاه برای آنکه تیلور را جایگزین جان اسمیت کند، از چند ماه قبل و پیش از باخت این کشتی‌گیر به آرون بروکس، پیشنهاد همکاری را به قهرمان جهان ارائه کرده است.

یک سایت آمریکایی از پیشنهاد وسوسه‌انگیز مالی باشگاه کابوی‌ها به دیوید تیلور یاد کرده و نوشته است: کشتی‌گیر سابق دانشگاه پن استیت، دیوید تیلور که در دوران دانشگاه دو قهرمانی ملی کسب کرده، جدیدترین سرمربی دانشگاه ایالتی اوکلاهماست. تیلور جانشین سرمربی افسانه‌ای، جان اسمیت شده که در دوران حضورش با کابوی‌ها پنج قهرمانی ملی کسب کرد و رکورد 490 پیروزی، 73 شکست و شش تساوی در دیدارهای دوگانه را به ثبت رساند.

تیلور نه تنها جایگزین یک سرمربی موفق می‌شود، بلکه به‌عنوان پردرآمدترین سرمربی در کل کشتی دانشگاهی منصوب شده است؛ زیرا دانشگاه ایالتی اوکلاهما با او قراردادی شش ساله به ارزش 6.45 میلیون دلار امضا کرده است. در سال اول با کابوی‌ها، تیلور یک میلیون دلار دریافت خواهد کرد و حقوق او در این مدت به تدریج افزایش می‌یابد و در سال ششم به 1.15 میلیون دلار خواهد رسید.

علاوه بر حقوق قابل توجه، تیلور از مزایای ویژه‌ای از طریق دانشگاه بهره‌مند می‌شود. او عضویت در زمین گلف دانشگاه، چهار بلیت برای هر بازی فوتبال دانشگاه اوکلاهما در شش سالی که سرمربی است، سفر همسر و خانواده به مسابقات خارج از خانه و یک سوئیت لوکس برای استفاده خانواده و دوستانش در مسابقات خانگی کابوی‌ها را دریافت می‌کند.

علاوه بر مزایا، تیلور برای هر دستاورد تیمش پاداش‌هایی نیز دریافت خواهد کرد. او در صورت قهرمانی در مسابقات ملی 125 هزار دلار، در صورت کسب مقام دوم 80 هزار دلار، در صورت کسب مقام سوم 60 هزار دلار و برای هر قهرمان ملی فردی در تیم کابوی‌ها 10 هزار دلار پاداش خواهد گرفت.

با تمام این اوصاف، بدون شک فشار زیادی روی تیلور در دانشگاه ایالتی اوکلاهما وجود دارد. با اینکه جان اسمیت از سال 1991 هدایت تیم را برعهده داشت، کابوی‌ها آخرین بار در سال 2006 قهرمان ملی شدند. آخرین مقام دومی آنها نیز به سال 2016 بازمی‌گردد. در حال حاضر، صحنه کشتی دانشگاهی توسط دانشگاه پن استیت با دانشگاه‌های کرنل و آیووا در نزدیک‌ترین فاصله دنبال می‌شود.

با وجود اینکه دانشگاه ایالتی اوکلاهما بیش از 15 سال است که به قهرمانی نرسیده، تیلور تیم بااستعداد و پر از پتانسیلی را به ارث می‌برد. کابوی‌ها دو انتقال مهم خارج از فصل به دست آوردند؛ در سنگین وزن وایت هندریکسون از نیروی هوایی که سال گذشته 27 برد و دو باخت داشت و کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم، کم امین از دانشگاه میشیگان که سال گذشته 16 برد و 9 باخت در کارنامه‌اش به ثبت رسید. علاوه بر پیوستن امین و هندریکسون به تیم، داستین پلات نیز پس از سفر به فینال‌ها و کسب رکورد 31 برد و چهار باخت در فصل گذشته بازمی‌گردد.

به وضوح مشخص است که دانشگاه ایالتی اوکلاهما به تیلور اعتماد دارد. آنها او را به‌عنوان پردرآمدترین سرمربی در این ورزش به عنوان اولین سرمربی منصوب کرده‌اند که دیدن این امر شگفت‌انگیز است. شاید نگاه جوان‌نگر تیلور به این ورزش، جرقه‌ای باشد که کابوی‌های راکد برای بازگشت به صدر سکو در ماه مارس نیاز دارند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ