توزیع ۱۱ هزار غذای نذری در قالب نذرواره

اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب طرح نذرواره حسینی ۱۱ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان زنجانی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با اشاره به اجرای طرح نذرواره حسینی در راستای کمک به مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: در همین راستا طبخ و توزیع ۱۱ هزار پرس غذای گرم در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان به مناسبت ماه محرم انجام شد.

وی تصریح کرد: در این اقدام خیرخواهانه طبخ و توزیع ۷۲ دیگ غذای نذری طرح نذواره حسینی (ع) به همت مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) انجام و ۱۱ هزار پرس غذای گرم (قورمه سبزی) در محل امامزاده حضرت سیدابراهیم (ع) تهیه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: در این طرح بزرگ با مشارکت ۱۵ خیر زنجانی که هزینه بیش از ۴ میلیارد ریالی این احسان را بر عهده داشتند ۱۱ هزار نفر از زائران و مسافران و همشهریان اطعام شدند. وی تصریح کرد: هدف از این پویش ترویج فرهنگ سنت حسنه اطعام و ترویج این فرهنگ که در کنار عزاداری‌ها، نگاه عزاداران و مؤمنان به نیازمندان هم باشد، مطرح است.

صالحی ادامه داد: پویش احسان حسینی نیز یکی دیگر از پویش‌هایی است که در ایام محرم و صفر اجرا می‌شود که در قالب آن علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، خدماتی نیز در حوزه‌های درمان و مسکن برای نیازمندان و مددجویان انجام می‌شود که در واقع خیرین و نیکوکاران می‌توانند نذر خود را در این بخش ادا کنند.

وی در ادامه به دیگر پویش امداد در این ایام تحت عنوان پویش «به عشق حسین (ع)» اشاره کرد و یادآور شد: در قالب این پویش، کمیته امداد اقدام به جذب حامیان برای فرزندان ایتام و محسنین می‌کند و هموطنان می‌توانند حداقل یک فرزند را به نیت شهدای کربلا تحت حمایت خود قرار دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ