خواهر اولین شهید بندر ریگ تجلیل شد

اقتصاد ایران: بوشهر- خواهر اولین شهید بندر ریگ «غلامعباس ملک نیا» با حضور جمعی از مسئولان این بخش تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) بخش بندر ریگ شهرستان گناوه، پنجشنبه شب در دیدار جمعی از مسئولان این بخش با خواهر اولین شهید بندر ریگ «غلامعباس ملک نیا» با اشاره به جایگاه و مقام شهدا، اظهار کرد: برگزاری بزرگداشت یاد و خاطره شهدا نیاز امروز جامعه است.

سرهنگ دوم پاسدار نظیر محمدی با بیان اینکه جایگاه و مقام شهدا از سوی خداوند ترسیم شده است، افزود: تجلیل از جایگاه و مقام شامخ شهدا که اقتدار، امنیت و عزت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آوردند وظیفه همه مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به تقدیم این شهید بزرگوار از سوی خانواده ملک نیا به نظام برای حفظ آرمان‌های انقلاب، گفت: شهید ملک نیا دارای ویژگی‌های اخلاقی منحصر به فردی بوده که باید این ویژگی فردی و اجتماعی بیان شود.

وی بیان داشت: سردار شهید ملک نیا هم معلم بود و هم جهادگر و هم ورزشکار و هم بسیجی پرتلاش که در اولین روزهای دفاع مقدس در جنگ‌های چریکی نامنظم شرکت کرد و جانش را به برای دفاع از وطن ازدست داد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه برای توسعه و رشد جامعه، امروز نیز نیازمند وجود افرادی با همان روحیه جهادی شهدا در زمان دفاع مقدس هستیم، خاطرنشان کرد: باید مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به گونه‌ای برگزار شود که در خور شأن و مقام این افراد باشد.

خواهر اولین شهید بندر ریگ تجلیل شد

بخشدار بخش بندر ریگ نیز در این دیدار با بیان اینکه مردم ایران خود را مدیون شهدا و از خودگذشتگی آنها می‌دانند، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها باید در راستای ادای احترام و همچنین برگزاری مراسم یادبود شهید ملک نیا به هر طریق با خانواده وی همکاری لازم را انجام دهند.

ضرغام محمدی گفت: در حوزه رسانه و فضای مجازی نیز از پتانسیل صدا و سیمای مرکز استان و اصحاب رسانه باید استفاده شود.

زهرا ملک زاده، خواهر شهید از خصوصیات اخلاقی برادر شهیدش برای حاضرین در نشست گفت و اینکه چون سن برادر شهیدش برای رفتن به جبهه خیلی پایین بوده است خود شهید شناسنامه اش را دستکاری می‌کند و سن و فامیل خود را تغییر می‌دهد و به این طریق موفق به اعزام جبهه می‌شود.

خواهرزاده شهید نیز قصد دارد که به منظور حفظ و اعتلای ارزش‌های والای دایی شهیدش مستندی از زندگی وی تهیه کند که در این نشست، از بخشدار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج و همچنین مسئولین حاضر در این زمینه قول مساعدت و همکاری گرفت.

در پایان هدایایی به خواهر و خواهرزاده شهید اهدا شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ