اقدامات مقابله‌ای با سرقت در آذربایجان شرقی مطلوب است

اقتصاد ایران: تبریز-فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا اقدامات مقابله‌ای با سرقت را در سطح آذربایجان‌شرقی مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار نوری‌نژاد، فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا امشب در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از اقدامات خوب پلیس استان در کنترل و مهار سرقت‌ها در سطح استان تقدیر و تشکر کرد.

وی، اقدامات مقابله‌ای با سرقت را در سطح استان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در سایه تدابیر و مدیریت عالی سردار محمدی، فرمانده انتظامی استان و تلاش مجموعه همکاران در پلیس استان شاهد کاهش ۱۲ درصدی وقوعات و افزایش ۲۲ درصدی کشفیات سرقت در سطح استان آذربایجان‌شرقی هستیم.

نوری‌نژاد در ادامه و در بازدید از مرکز پایش و کنترل هوشمند مجرمین استان اعلام کرد: سارقینی که بیش از ۳ فقره سابقه سرقت داشته باشند با استفاده از پابندهای الکترونیکی و سامانه‌های پایش به‌صورت هوشمند کنترل خواهند شد.

وی همچنین با تاکید بر مسؤول‌سازی ادارات و سازمان‌ها و نیر مشارکت شهروندان در حوزه پیشگیری از سرقت اعلام کرد: شهروندان می‌توانند با استفاده از ظرفیت نگهبانان محله و پلیس یاران شرکت‌های انتظام در جهت پیشگیری از وقوع سرقت به پلیس کمک کنند.

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با تاکید بر اینکه پیشگیری از وقوع سرقت جزو اولویت‌های اصلی فراجا و فرماندهی انتظامی استان است تصریح کرد: سازمان‌ها و ادرات باید اقدامات پیشگیرانه را در جهت مقابله با سرقت از جمله افزایش دوربین‌های مدار بسته و استفاده از سامانه‌های ایمنی به عمل آورند تا شاهد کاهش بیش از پیش وقوع سرقت باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ