قدردان تلاش جوانان در افزایش شور انتخاباتی هستیم

اقتصاد ایران: گرگان- استاندار گلستان در جمع ستاد جوانان رئیس جمهور منتخب در استان گفت: از اینکه همه شما جوانان تلاش کردید تا به عنوان نخبگان و حلقه‌های میانی در افزایش مشارکت مردم موثر باشید تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه پنج شنبه در دیدار با اعضای ستاد انتخاباتی جوانان رئیس جمهور منتخب در استان گلستان گفت: در استان گلستان اجازه ندادیم رئیس جمهور منتخب مورد هجمه، اهانت و تخریب قرار گیرد و رسماً اعلام کردیم رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور همه ایرانیان است.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های ما در دولت سیزدهم در استان گلستان توجه به مطالبات و درخواست‌های جامعه نخبگانی بوده که در این مدت در ۳۶ شهر استان حاضر و با ۳۶ گروه جامعه نخبگانی شهرهای استان دیدار چهره به چهره داشتیم و با همین رویکرد نظام مسائل و موضوعات مرتبط با شهرها احصاء و اقدامات مورد نظر اجرایی شد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در استان گلستان اجازه ندادیم رئیس جمهور منتخب مورد هجمه، اهانت و تخریب قرار گیرد و رسماً اعلام کردیم رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور همه ایرانیان است.

زنگانه بیان کرد: ما برای جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت داریم و هر کجایی که باشیم به رئیس جمهور و مدیران استان برای پیشرفت استان کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه من اصلاح طلب و اصولگرا را قبول ندارم و معتقدم از این دوره رد شده‌ایم، اضافه کرد: برخی به ما نقد دارند که از اصلاح طلبان استفاده نکردیم اما بدانید در جلسه شورا اداری بگوییم اعضای اصلاح طلب شورای اداری استان بایستند این افراد کمتر از ۳۰ درصد نخواهند بود.

استاندار گلستان گفت: از مدیران پایه مدیران میانی و ارشد استان ۲۵۳ نفر از خواهران و برادر ترکمن در بدنه مدیریتی استان هستند و مدعی هستیم ۱۰ سال سن مدیریتی استان گلستان کاهش پیدا کرده است.

زنگانه تصریح کرد: اگر بگوییم مدیران دولت قبل که به تشخیص رسیدیم دلیلی بر تغییرشان نیست بلند شوند کمتر از ۳۰ درصد نخواهد بود.

زنگانه بیان کرد: هیچگاه از نقد منصفانه نرنجیدیم و من همان استانداری هستم که گفتم اگر نقد منصفانه بود هیچ دستگاهی اجازه شکایت از رسانه را ندارد و ما سعی کردیم این سعه‌صدر را داشته باشیم.

وی افزود: ما باید در استان گلستان به دنبال وحدت و همدلی باشیم و اگر دقت کنید من هیچگاه عملکرد مدیران قبل را مورد تخریب و هجمه قرار ندادم و اعتقاد ندارم که عملکرد دیگران را زیر سوال ببرم و معتقدم باید من به عنوان مدیر تلاش کنم تا برای مردم مفید باشم.

استاندار گلستان تصریح کرد: در ۳۳ ماه گذشته ۱۰۰ چاه جدید در استان حفر شده، تجهیز شده و وارد شبکه شده و زمانی که ما وارد استان شدیم اعلام کردند که گرگان ۱۸ ساعت قطعی آب شرب دارد و ما سعی کردیم در این مدت با استفاده از تمام مکانیزم‌های موجود این مشکل را به حداقل ممکن برسانیم.

زنگانه بیان کرد: ۹۸ درصد آب شرب استان از منابع زیرزمینی تأمین می‌شود و ما تلاش کردیم تا پروژه‌هایی آغاز شود که تأمین آب شرب مردم استان از تک منبعی خارج شود و شما نخبگان باید مطالبه‌گری کنید که این پروژه‌ها به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم در استان گلستان ۵۶۰ چاه از ۶۸۰ چاه آب شرب در استان را مهندسی مجدد کردیم و بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم به پروژه سد نرماب تزریق شد.

استاندار گلستان بیان کرد: پروژه شیرین‌سازی آب به مرحله بسیار خوبی رسیده و تقریباً به مرحله پایانی رسیده است.

وی اضافه کرد: در حوزه شرکت توزیع نیروی برق استان در این مدت یک هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است.

استاندار گلستان بیان کرد: شرکت برق منطقه‌ای گلستان و مازندران در ۳۳ ماه گذشته ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در موضوع برق پروژه افتتاح نموده و هم اکنون نیز ۹ هزار میلیارد تومان پروژه در دست افتتاح دارد.

زنگانه گفت: اتفاقات رقم خورده در دولت سیزدهم در استان گلستان بی‌نظیر است و در هیچ دوره‌ای این اقدامات انجام نشده است.

وی بیان کرد: ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان هزینه شده و از ۹۵ نقطه حادثه‌خیزی که در استان گلستان بوده ۶۰ نقطه حادثه‌خیز در دولت سیزدهم ایمن شده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: چیزی دیگر به اسم جاده مرگ در استان گلستان که محور بین بندرترکمن و آق‌قلا بود وجود ندارد و این جز خدمات بزرگ دولت سیزدهم در استان گلستان بوده است.

زنگانه افزود: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در این ۳۳ ماه برای بهبود استاندارد و ساخت مدارس هزینه شده است و در حوزه ورزش ۱۱۰ پروژه نیمه تمام ورزشی وجود داشت و در این دولت ۴۵ پروژه نیمه تمام به نتیجه رسیده است.

وی تاکید کرد: آیا می‌دانید منطقه آزاد ما در بهترین وضعیت ممکن از هفت منطقه آزاد جدید مصوب شده در کشور است.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه پروژه پتروشیمی گلستان مطالعات پیوست زیست محیطی دارد، بیان کرد: امروز پتروشیمی گلستان وارد فاز فنی شده و پیمانکار چندین ۱۰ هزار میلیاردی فاز فنی وارد عرصه شده است.

زنگانه گفت: آیا می‌دانید استان گلستان پیشروترین استان در پرداخت مطالبات گندم‌کاران از نظر مبلغ و تقدم زمانی است و روزی که ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز شد، کسی که تا پنج روز قبل از واریز نیز گندم را تحویل داد ۵۰ درصد مطالبات خود را دریافت کرد.

وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری استان گلستان به کمتر از ۸ درصد رسیده، گفت: ما به سه روش صحت‌سنجی ایجاد اشتغال را انجام داده‌ایم و بیشترین شغلی که منجر به بیمه شده در دولت سیزدهم در استان گلستان بوده است.

استاندار گلستان گفت: ما خدمت‌گزار مردم هستیم و از این باب افتخار می‌کنیم و برای نخستین بار در تاریخ استان تمام اقدامات انجام شده را در قالب نامه مکتوب به استاندار آینده گلستان اعلام خواهم کرد و به دستگاه‌های نظارتی و رسانه‌ها رونوشت خواهم داد تا در تاریخ استان گلستان ثبت شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ