واکنش حسین نژاد به عدم حضور در تمرینات/ به سپاهان متعهدم

اقتصاد ایران: هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود نسبت به عدم حضور در تمرینات این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد حسین نژاد هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصل گذشته بود. پس از پایان فصل، حسین نژاد با پیشنهاداتی از خارج کشور و تیم‌های داخلی مواجه شد و تا به امروز پنج‌شنبه ۴ مرداد با وجود اینکه ۳ فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد اما حاضر به حضور در تمرینات نشده است.

او در همین خصوص متنی را در فضای مجازی منتشر کرد که به شرح زیر است:

«هواداران عزیز سپاهان امیدوارم که حالتون خوب باشه شما حق دارید که نگران اینده باشگاه باشید ولی این منصفانه نیست بر اساس خبرهایی که صحت نداره و غیر واقعیه قضاوت کنید. من ۶ ساله که در خدمت باشگاه بزرگ سپاهان هستم و ۳ سال دیگه هم قرار داد دارم الان که در تمرینات حضور ندارم با رضایت باشگاه بوده و هیچ قصدی از فشار آوردن به باشگاهمو ندارم در فصل گذشته برخی مشکلات برای من و خانوادم به وجود اومده بود که سعی کردم بدون اینکه چیزی بگم با باشگاه صحبت کنم ولی بعضی از افراد هیچ اعتنایی نکردند. این در صورتی بود که من و خانوادم سختی‌های زیادی و در اون تایم تحمل کردیم ومن همانطور که گفتم به خودم اجازه ندادم که این حرفا به بیرون از باشگاه بره و حتی مشکلات دیگه ای که شما هواداران عزیز از آن بی خبرید.

اولین باری که با پیراهن سپاهان در لیگ برتر بازی کردم هیچ وقت یادم نمیره که مربیان و هم تیمی‌های عزیزم چقدر هوامو داشتن و شما هواداران عزیز و دوست داشتنی که با حمایت‌های بی نظیرتون منو به این جایگاه رسوندید تا به آرزوم برسم. پس این به دور از انسانیته که بخوام حرمت و احترام شما هواداران محترم و عزیز و که این همه از من حمایت کردید رو بشکونم و بخوام کاری کنم که شما رو دلسرد کنم چون با این کارا خودمم که ضربه میخورم. اینارو گفتم که بگم من به باشگاه متعهدم و هر تصمیمی که گرفته میشه از رضایت دو طرفین خواهد بود.»

واکنش حسین نژاد به عدم حضور در تمرینات/ به سپاهان متعهدم

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ