امروز دشمنان در برابر جبهه مقاومت عاجز هستند

اقتصاد ایران: ری- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان در برابر جبهه مقاومت عاجز هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی بعد از ظهر پنجشنبه در اجلاسیه نهایی کنگره شهدای استان تهران طی سخنانی گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا و با اعجاز امام راحل عظیم الشان به پیروزی رسید.

وی گفت: حماسه‌های دوران دفاع مقدس استثنایی و بی نظیر بود، که با زبان هنر و جذابیت دل انگیز شاهد بودیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در خدمت سردار علی فضلی سرداری بزرگ و جانباز هستیم که با غیرت ابوالفضلی در دوران دفاع مقدس حضوری مستقیم داشت و با نیروهای تحت امر ارتباط عاطفی داشت، ما برای پاسداشت کرامت و شرافت و جهاد و شهادت طلبی مردانی آمده ایم که تاریخ اسلام را به شکلی حماسی تغییر دادند.

وی به نهضت ۱۵ خرداد و حرکت کفن پوشان ورامین اشاره کرد و گفت: نام آوردن از سرداران شهید، که تاریخ پر افتخار ملت ایران را یاد آوری می‌کنند، باعث افتخار است، اینجا سرزمین انسان‌هایی است که از عاشورا الهام‌گرفتند، تاریخ عبرت‌های سخت و دردناکی از عمل نکردن به موقع امت اسلام دارد.

سلامی افزود: اگر به موقع عمل نکنیم و الهام نگیریم و ترس و جهل در وجود ما را فراگیرد امام مسلمین تنها می‌ماند و اهل بیت به اسارت می‌روند، ملت ما سال‌ها با این فکر زندگی کردند که ای کاش در زمان عاشورا بودند و شهید می‌شدند و اجازه اسارت اهل بیت را نمی‌دادند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عاشورا یک‌حقیقت جاری است، عاشورا منظومه زیبایی از جوانمردی مردی که به تنهایی علم به دست گرفت و به شهادت رسید. حضرت عباس قمر زیبای بنی هاشم بود.

سلامی گفت: امروز دشمنان در کنار مدیترانه، در منطقه خاورمیانه و … برابر جبهه مقاومت که الهام گرفته از عاشورا و ایران اسلامی است، عاجز هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ