میزبانی خیبر در نیم‌فصل لیگ برتر/هدف اصلی ما تثبیت جایگاه تیم است

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد با اشاره به میزبانی خیبر در مسابقات لیگ برتر فوتبال، گفت: هدف اصلی ما تثبیت جایگاه تیم در لیگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود عبدی بعدازظهر امروز پنج‌شنبه در نشست با رسانه‌ها در سخنانی اعضای کادر فنی همان اعضای کادر فنی مورد تأیید سرمربی و گذشته هستند، اظهار داشت: کادر بسیار خوبی هستند، دو نفر به کادر فنی اضافه شده، یک مربی خارجی هم به کادر فنی اضافه شده است.

تماشاگران خیبر در همه جای ایران کنار ما بودند

وی با بیان اینکه تماشاگران تیم خیبر نیز تماشاگران خوبی هستند، البته باید کار فرهنگی نیز در بین آنها انجام شود، عنوان کرد: رسانه‌ها نیز باید در این راستا کمک کنند، وقتی ۱۰ بازی خانگی خیبر منجر به برد شده، نتیجه می‌گیریم که تماشاگران تیم بهترین تماشاگران ایران هستند.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد، بیان داشت: تماشاگران ما، تماشاگران ویژه‌ای هستند، کار بزرگی کردند، در همه جای ایران کنار ما بودند، برگزاری جشن قهرمانی خیبر نیز بدون هیچ‌گونه مشکل امنیتی و… با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد و این یک افتخار بزرگ برای ما است.

میزبانی خیبر را در نیم‌فصل خواهیم داشت

عبدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تمام تلاش و اقدامات ما این است که خیبر میزبانی خود را در خرم‌آباد در لیگ برتر داشته باشد، افزود: همه موارد و مشکلات ورزشگاه خرم‌آباد تقریباً رفع شده است، بحث نور ورزشگاه باقی‌مانده که مسئله تأمین منابع آن حل شده است.

وی گفت: در این راستا یک راهکار موقت ۲۵ روزه و یک راهکار دو تا سه‌ماهه داریم که کار اساسی انجام شود، تمام تلاش ما این است که ورزشگاه آماده میزبانی خرم‌آباد در نیم‌فصل باشد، به طور حتم هم این امر محقق خواهد شد.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه ورزشگاه جدید خرم‌آباد نیز بر اساس ماده ۲۷ برای مدت محدودی در اختیار ما قرار داده و کار تجهیز را ما انجام می‌دهیم، افزود: اگر ۴۰ نامه‌ای که در سه سال گذشته دیده می‌شد، امروز ما در خرم‌آباد یک ورزشگاه مدرن داشتیم.

عبدی با اشاره به کمپ تمرینی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد نیز، گفت: با مساعدت آموزش‌وپرورش زمین چمن آن قرار است به مدت یک یا دو سال در اختیار خیبر قرار گیرد.

انعقاد قرارداد با بازیکنان جدید داخلی و خارجی

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تا امروز قرارداد ۱۰ نفر از بازیکنان را تمدید کرده‌ایم، با ۱۰ بازیکن جدید قرارداد منعقد کرده‌ایم، گفت: چهار بازیکن خارجی به تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد یا اضافه شده و یا در آینده اضافه خواهند شد.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه پنج نفر از بازیکنان تیم، لر تبار هستند، بیان داشت: اگر کادر فنی تشخیص بدهند، بازیکن جدید دوباره به تیم اضافه خواهیم کرد.

عبدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حتماً تیم بانوان خیبر خرم‌آباد را تشکیل خواهیم داد، بر اساس تأکیدات «ای اف سی» ما باید تیم بانوان را تشکیل دهیم، گفت: این امر یک تکلیف است، یک انتخاب نیست.

هدف اصلی ما تثبیت جایگاه تیم در لیگ برتر است

وی در ادامه با بیان اینکه همچنین حضور بانوان در ورزشگاه هنگام میزبانی خیبر در مسابقات نیز یک تکلیف است، گفت: زیر ساخت این امر باید فراهم شود، تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این اتفاق رخ دهد، برای چند بازی اول قول نمی‌دهم، اما این امر در بازی‌های بعدی حتماً صورت می‌گیرد و زمینه حضور بانوان در ورزشگاه فراهم خواهد شد.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه اصولاً ما در لیگ برتر برای بقا بازی خواهیم کرد، اما هدف باشگاه داشتن یک جایگاه آبرومندانه است، گفت: همه باید باشگاه و تیم را حمایت کنیم، در شرایط سخت باید کنار تیم بمانیم، ما به تیم خود ایمان داریم، در این راستا هدف اصلی ما تثبیت تیم است، رتبه تک‌رقمی هم بگیریم ایده‌آل است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ