بارش باران تابستانی در پارس‌آباد/دمای هوا تا ۱۰ درجه خنک شد

اقتصاد ایران: پارس‌آباد- در یک اقدام بی‌سابقه در شهرستان گرمسیری پارس‌آباد، بارش باران تابستانی هوای گرم این منطقه را خنک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران که امروز به هوای گرم منطقه پارس‌آباد و حوالی خنک‌های خاص بخشید، بر اساس اعلام اهالی در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده و اسباب خوشحالی اهالی منطقه را به همراه داشته است.

بارش‌های رگباری که در روزهای گذشته در اردبیل و مناطق سردسیری جریان داشته به نقطه گرمسیری پارس‌آباد نیز رسید تا اهالی این منطقه چهارمین روز مرداد را با هوای خنک و بدون کولر سپری کنند.

این وضعیت بارش که در استان به ویژه مناطق شمالی و گرمسیری آن بی‌سابقه است، تا ۱۰ درجه به کاهش دما منجر شده و هوای خنکی را در شمال استان حاکم کرده تا اهالی در این گرمای سوزان تابستان، شرایط جوی متفاوت و ییلاقی را تجربه کنند.

اما در شهرهای مرکزی و جنوبی این استان نیز که نیازی به کولر وجود ندارد، آب و هوای خنک شرایط متفاوتی را برای اهالی، مسافران و گردشگران رقم زده تا از هوای خنک تابستانی اردبیل و شهرهای گردشگری آن بتوانند بهره برده و در این روزهای گرم تابستان شرایط جوی و آب و هوایی ییلاقی را سپری کنند.

بر اساس اعلام هواشناسی همچنان هوای خنک در استان تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت و حتی در ساعاتی از روز بارش رگباری باران همراه با هوای مه‌آلود در شهرهای مختلف استان حاکم شده تا زمینه برای گذران تابستان گرم در ییلاق ایران برای اهالی، مسافران و گردشگران فراهم آید.

در روزهای گرم سال که در اکثر نقاط خورشید سوزان سایه بر این مناطق انداخته و حتی گفته می‌شود در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده هوای داغی در کشور حاکم خواهد شد، همچنان هوای خنک در ییلاق ایران حاکم شده و مسافران و گردشگران می‌توانند با سفر به این نقطه سرد کشور، از هوای خنک در وسط تابستان بهره ببرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ