بزرگترین جهاد تبیین امیدآفرینی به آینده انقلاب است

اقتصاد ایران: اردبیل- فرمانده سابق لشکر عاشورا گفت: بزرگترین جهاد تبیین، امیدآفرینی به آینده انقلاب است و رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران نیز مردمی بودن آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلام‌عسگر کریمیان عصر پنجشنبه در پیش اجلاسیه شهدای غریب اسارت که با حضور مسئولان استانی در سالن شهید حسین آخربین اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دشمن با ایجاد جنگ نرم تلاش می‌کند که ذهن جوانان را منحرف و فرهنگ غربی را به آنها القا کند که ضروری است از طریق جهاد تبیین با این توطئه‌ها مقابله کنیم.

وی تصریح کرد: بزرگترین جهاد تبیین، امیدآفرینی به آینده انقلاب است و رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن است.

فرمانده سابق لشکر عاشورا گفت: چنانچه بخواهیم جامعه در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کند، این حرکت بدون جهاد تبیین و حضور مردم ممکن نیست.

وی افزود: جهاد تبیین مهمترین راهبرد در راستای مقابله با هجمه‌های دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه است که نقش یکایک مسئولان در این راستا بسیار برجسته است.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس با اشاره به خاطراتی از شهدای غریب اسارت استان اردبیل بیان کرد: آزادگان از جمله اسوه‌های بی‌بدیل هستند که در اردوگاه‌های مخوف ارتش بعث عراق رفتاری زینبی (س) و زین‌العابدینی (ع) داشتند و با تحمل فشارهای سخت روحی و جسمی هرگز در برابر دشمن سر خم نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این پیش اجلاسیه مشاور امور ایثارگران استانداری اردبیل، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معاون کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید و جمعی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس استان اردبیل حضور داشتند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ