سامسونگ با انتشار ویدیویی، ویژگی‌های منحصربه‌فرد نمایشگر گلکسی زد فولد ۶ را به رخ کشید [تماشا کنید]

اقتصاد ایران: ویدیوی جدید سامسونگ، جزئیات بیشتری درمورد پیشرفت‌های جذاب نمایشگر تاشدنی گلکسی زد فولد ۶ ارائه می‌دهد.

سامسونگ در اوایل این ماه از جدیدترین گوشی تاشدنی پرچمدار خود یعنی گلکسی زد فولد ۶ رونمایی کرد که نسبت‌به نسل قبلی خود پیشرفت فوق‌العاده‌ای نداشته است. البته نمایشگر دستگاه مورد بحث ارتقاء بسیار جذابی دریافت کرد.

ویدیوی جدید سامسونگ، نکات جالبی درمورد نمایشگر گلکسی زد فولد ۶ ارائه می‌دهد. این ویدیو پس‌از بحثی کوتاه درمورد تاریخچه‌ی تحقیقات غول فناوری کره‌ی جنوبی، به فناوری پنل‌های تاشدنی این شرکت می‌پردازد.

در ویدیوی سامسونگ توضیح داده می‌شود که نمایشگرهای تاشدنی معمولاً از چند لایه تشکیل شده‌اند. نحوه‌ی قرارگیری این لایه‌ها می‌تواند کیفیت نمایشگر را ازنظر دوام و صافی تعیین کند.

نکته‌ی جالب درمورد نمایشگر گلکسی زد فولد ۶ اینکه سامسونگ یکی از لایه‌های آن را با مایعی پوشانده است که توانایی منحصربه‌فردی برای افزایش دوام هنگام اعمال فشار دارد. به آزمایش علمی کلاسیکِ اضافه‌کردن نشاسته‌ی ذرت به آب فکر کنید، که مایع را به ماده‌ای شبیه ژله تبدیل می‌کند و می‌تواند با اعمال فشار ناگهانی، به‌سرعت به ماده‌ی جامد سفت تبدیل شود.

مقالات مرتبط:
  • سامسونگ برای تبلیغ گوشی‌های جدیدش، یک اتوبوس را از وسط تا کرد!
  • بررسی گلکسی زد فولد ۶؛ شاهکار یا تکرار؟

سامسونگ می‌گوید به‌لطف لایه‌ی مایع جدید در نمایشگر گلکسی زد فولد ۶ موفق شده است بدون کاهش دوام، برخی از لایه‌های دیگر را حذف کند. حذف این لایه‌ها درنهایت به بهبود صافی صفحه‌نمایش، کاهش حاشیه‌ها و افزایش روشنایی کمک کرده است.

راوی ویدیوی سامسونگ می‌گوید:‌ «سامسونگ با گوش‌دادن و پاسخگویی به نیازهای کاربران، همچنان به پیشرفت فناوری برای ساخت نمایشگرهای تاشدنی باریک‌تر، محکم‌تر و روشن‌تر ادامه خواهد داد.» باتوجه‌به نحوه‌ی بیان این جمله، به‌نظر می‌رسد شرکت کره‌ای از این فرصت برای اشاره به شایعات گلکسی فولد ۶ اسلیم استفاده کرده است؛ دستگاهی که طبق شایعات اخیر، نسخه‌ی باریک‌تر و سبک‌تر گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ