راهپیمایی جمعه‌های خشم در اردبیل برپا می‌شود

اقتصاد ایران: اردبیل - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه موسوم به جمعه‌های خشم این هفته در اردبیل برگزار می شود.

حجت‌الاسلام حسن باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه به صورت هفتگی در استان‌های مختلف برگزار می‌شود که این هفته پنجم مرداد این راهپیمایی بعد از نماز جمعه در شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت ۱۰ ماه استقامت و پایداری مردم مظلوم فلسطین را در مقابل فتنه گری های روزانه رژیم صهیونیستی شاهدیم که این خود نشان از جهادی مقدس توسط اهالی سرزمین فلسطین است که با رژیم ستمگر صهیونیستی با تمام وجود می جنگد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: خیانت‌های آشکاری را در کشورهای اسلامی و مردم منطقه شاهدیم که در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت مرگباری را اختیار کرده‌اند در حالی که اگر در این ماه امت اسلامی به پا خاسته بود امروز این رژیم جعلی از روی نقشه جهان برداشته می‌شد.

حجت الاسلام باقری بیان کرد: رژیم صهیونیستی تصمیم دارد تا به زعم خود ریشه مقاومت و حماس را از منطقه بخشکاند در حالی که روز به روز بر عزت جهان اسلام افزوده شده و ریشه‌های محکم مقاومت و پایداری ملت‌های آزادیخواه را شاهدیم.

وی ادامه داد: انصارالله یمن و گروه‌های مقاومت در لبنان به معنای حقیقی رژیم صهیونیستی را به نقطه استیصال و بیچارگی کشیده‌اند و اجازه نمی‌دهند تا جنایات بی‌رحمانه خود را در منطقه فلسطین ادامه دهد که تداوم این امر می‌تواند اسباب سرنگونی این رژیم را براساس وعده‌های الهی و قرآنی فراهم کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: مردم استان‌های مختلف کشور به صورت مستمر و بعد از حضور در میعادگاه‌های عبادی – سیاسی نمازجمعه اعلام انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیست اعلام می‌کنند و این هفته نیز نوبت مردم استان اردبیل است تا خشم و انزجار خود را در قالب راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین و غزه نشان دهند.

حجت الاسلام باقری گفت: این راهپیمایی در کنار سایر شهرهای استان بعد از اقامه نماز جمعه از جلوی مصلی اردبیل به سمت چهارراه امام برگزار خواهد شد تا نمازگزاران و امت شهیدپرور اردبیل پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ