تفاهمنامه همکاری کانون‌های مساجد و پرورش فکری اردبیل منعقد شد

اقتصاد ایران: اردبیل-مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت:تفاهمنامه همکاری با کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مساجد اردبیل با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان منعقد شد.

مصطفی آمون در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری با تعهد طرفین بین ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به امضا رسید.

وی خاطرنشان کرد: اصلی ترین محور این تفاهم نامه همکاری بین سازمانی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و جوانان است که با استفاده از توان علمی و عملی برای رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان صورت خواهد گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: استفاده بهینه از منابع، امکانات و ظرفیت‌های کانون‌های مساجد و کانون پرورش فکری و ایجاد بسترهای لازم برای توسعه این فعالیت‌های از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

آمون افزود: استفاده از مربیان کانون‌های مساجد در برنامه‌های دینی و قرآنی کانون پرورش فکری و آماده کردن فضای آموزشی در مساجد برای حضور کودکان و نوجوانان به ویژه در مناطق روستایی از دیگر تعهدات طرفین در این تفاهم نامه است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: استفاده از جزوات، کتابچه‌های آموزشی توسط اعضای کانون‌های مساجد و ارائه خدمات کتابخانه ای سیار به ویژه برای اعضای کانون‌های مساجد مناطق روستایی، عشایری و محروم از دیگر بندهای این تفاهم نامه بود.

آمون با اشاره به اینکه در سال‌های قبل نیز تفاهم نامه‌های مشابه برای همکاری بیش از پیش با کانون پرورش فکری منقعد شده بود، تصریح کرد: همکاری کانون پرورش فکری با کانون‌های مساجد برای برگزاری برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت زمینه‌های جذب کودکان و نوجوانان به فعالیت‌های مسجدی را افزایش داده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ