اجرای طرح هادی در روستاها گامی مهم برای توسعه و آبادانی

اقتصاد ایران: لنگرود- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: اجرای طرح هادی در روستاها گامی مهم برای توسعه، عمران و آبادانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان لنگرود با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، فرماندار لنگرود، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لنگرود و معاونین فرماندار در فرمانداری لنگرود برگزار شد.

«حامد دائمی» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در این جلسه ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده، در خصوص طرح نهضت ملی مسکن برنامه‌های پیش روی بنیاد مسکن در این شهرستان را تشریح کرد.

وی با اشاره به اهداف در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در صورت افزایش و تأمین اعتبار لازم قدم‌های مؤثری در زمینه اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان با برنامه‌ریزی و زمانبندی مناسب برخواهیم داشت چون اجرای طرح هادی در روستاها گامی مهم برای توسعه، عمران و آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان می‌باشد که با اجرای صحیح آن، سیمای روستا تغییر می‌یابد که این نیز به نوبه خود سبب رضایت عمومی مردم می‌شود.

اجرای طرح هادی در روستاها گامی مهم برای توسعه و آبادانی

ابراز رضایت از عملکرد بنیاد مسکن

«محمد رضا جلالی» فرماندار شهرستان لنگرود در این دیدار از عملکرد جهادی بنیاد مسکن در زمینه مقاوم سازی مساکن روستایی، اعطای سند مالکیت به روستاییان و بهسازی معابر روستایی همچنین آسفالت معابر روستاهای شهرستان ابراز رضایت کرد.

جلالی به برخی مشکلات روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با جلب مشارکت مردمی در عمران روستاها و ایجاد زمینه‌های مناسب توسعه‌ای، ایمن سازی سکونت گاه‌ها و مقاوم سازی مسکن و تعامل ویژه با دستگاه‌های مرتبط می‌توان خدمات بیشتر و بهتر به روستاییان ارائه داد و پس از این نیز ما تلاش خواهیم کرد تعامل بیشتری با این نهاد انقلابی برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات محرومین جامعه داشته باشیم.

دغدغه نمایندگان مجلس در راستای برطرف شدن مشکلات مردم است

در ادامه «مهرداد لاهوتی» نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: همواره دغدغه نمایندگان مجلس و طرح‌های پیشنهادی آنان همگی در راستای برطرف شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و به لطف پروردگار برای بررسی موضوعات اقتصادی، حوزه نظارتی مجلس بسیار فعال شده است که این نوع نظارت تا رسیدن به نتیجه دلچسب ادامه دارد.

لاهوتی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان نیز پیرو وظایف و رسالتی هایی که به دوش می‌کشد همواره نمره قبولی گرفته است و اینکه امروز ساکنین روستاها از نقش بنیاد مسکن ابراز رضایت می‌کند یعنی اینکه همواره در مسیر قانون و خدمت عمل کرده است.

گفتنی است، در این جلسه وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاهای شهرستان لنگرود، میزان اعتبارهای لازم در این خصوص بررسی شد و تعامل و همکاری بیشتر سایر دستگاه‌های اجرایی با این نهاد از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ