سومین برد متوالی تیم ملی جوانان در سورابایا

اقتصاد ایران: تیم ملی والیبال جوانان ایران با پیروزی مقابل قطر در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا دست یافت و به عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله بعد و هشت تیم برتر مسابقات صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال ۲۰۲۴ آسیا که از روز سه‌شنبه دوم مرداد در سورابایا اندونزی آغاز شده است، امروز (پنج‌شبنه چهارم مرداد) با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران که در دو مسابقه قبلی خود موفق به شکست تیم‌های چین و چین‌تایپه شده بود، از ساعت ۱۳ در سومین و آخرین دیدار مرحله مقدماتی خود به مصاف قطر رفت و این تیم را نیز سه بر صفر شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله دوم و جمع هشت تیم برتر مسابقات شود.

شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۱۱ قطر را شکست دادند و ۹ امتیازی شدند.

عمران کوک‌جیلی، شایان مهرابی، متین سقلی، سیدمتین حسینی، مرتضی طباطبایی و ابوالفضل مهدیان ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند که نسبت به دو دیدار قبلی با تغییراتی همراه بود.

پویا آریا خواه، آرمین قلیچ نیازی، طاها بهبودنیا، آرین محمودی‌نژاد، مرتضی نریمانی و علی عشقی‌نور دیگر بازیکنان ایران در این رقابت‌ها هستند.

امیرحسین منظمی به عنوان سرپرست، غلامرضا مؤمنی مقدم به عنوان سرمربی، محمدحسین نجاتی، محمد منصوری و امین علی اکبری (مربیان)، حسین کردفیروزجائی (فیزیوتراپ)، سائد جدید الاسلام (آنالیزور)، مهدی حسن‌زاده (بدنساز) و محمود محمدی یزنی (ماسور) بازیکنان را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

در دیگر مسابقه امروز گروه ایران تیم چین موفق به شکست سه بر یک چین تایپه شد تا به همراه ایران به جمع هشت تیم برتر مسابقات صعود کند.

تیم‌های شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا فردا (جمعه پنجم مرداد) استراحت دارند و تیم ملی والیبال جوانان ایران با کسب صدرنشینی گروه دوم و چین با کسب مقام دوم در مرحله بعد به مصاف تیم‌های اول و دوم گروه چهارم می‌روند که تیم‌های کره جنوبی و قزاقستان هستند.

بدین ترتیب شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم ساعت ۷:۳۰ روز شنبه ششم مرداد در نخستین دیدار مرحله دوم به مصاف بازنده دیدار امروز کره جنوبی و قزاقستان می‌روند و ساعت ۱۰ روز یکشنبه هفتم مرداد با برنده مسابقه امروز کره جنوبی و قزاقستان جدال خواهند داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ