برپایی سوگواره رسانه‌ای اربعین در گیلان

اقتصاد ایران: رشت- سخنگوی ستاد اربعین گیلان از برپایی سوگواره رسانه‌ای اربعین در این استان خبر داد و گفت: مشکلات ارتباطی خبرنگاران در نجف و کربلا برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی ادیب امروز پنجشنبه در نشست هم اندیشی ستاد اربعین گیلان با جمعی از مدیران رسانه با اشاره به جایگاه و نقش رسانه و خبرنگاران در رونق بخشی کنگره بزرگ اربعین در بخش‌های مختلف اظهار کرد: اربعین رویداد تمدن ساز است که باید با ادبیات رسانه به آن پرداخت.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات ارتباطی خبرنگاران و اصحاب رسانه در پیاده روی بزرگ اربعین بیان کرد: با تمهیداتی که صور گرفته مشکلات ارتباطی برای خبرنگاران در پوشش اخبار اربعین برطرف می‌شود.

احمدی ادیب با اشاره به اعزام ۳۰ خبرنگار گیلانی به سفر اربعین اضافه کرد: از هر شهرستان گیلان به جز مرکز استان یک خبرنگار فعال به همراه موکب برای پوشش اخبار به کربلا اعزام می‌شود.

وی از برگزاری سوگواره ویژه اربعین در گیلان خبر داد و افزود: این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای با مشارکت خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای و مجازی در قالب‌ها و محورهای مختلف ویژه اربعین در گیلان برگزار می‌شود.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با تاکید بر لزوم تولید محتواهای ناب و اثرگذار از سوی خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای بیان کرد: سوژه محوری و روایت سازی کنگره بزرگ اربعین در ابعاد مختلف مورد توجه رسانه‌ها و خبرنگاران قرار گیرد.

احمدی ادیب با تقدیر از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران در پوشش اخبار اربعین اضافه کرد: قرارگاه رسانه‌ای در شهرستان‌ها برای انعکاس فعالیت‌ها و عملکردهای رسانه‌ای اربعین تشکیل شده است.

وی با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای دشمن علیه رویداد بزرگ اربعین افزود: انسجام، همدلی و وفاق در اربعین دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوار تر می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ