ساخت برنامه‌های ویژه مباحث شهرنشینی در رادیو معارف

اقتصاد ایران: شهردار و تنی چند از مدیران شهرداری قم با مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف و مدیران این رسانه دینی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم به همراه تنی چند از مدیران شهرداری قم با مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف و مدیران این رسانه دینی دیدار و گفت‌وگو کردند و درباره برنامه های پیش روی حوزه رسانه در مباحث شهرنشینی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شهردار قم در این دیدار ضمن تشکر از برنامه های رادیو معارف عنوان کرد که خود را همواره از شنوندگان این رسانه دینی می‌داند و بیش از ۱۵ سال که است تفسیر آیت الله جوادی آملی را از طریق صدای فضیلت و فطرت دنبال می‌کند.

وی با بیان اهمیت تعامل فرهنگی و همراهی مجموعه مدیریت شهری با رادیو سراسری معارف، این همکاری را منجر به توسعه خدمات فرهنگی به آحاد مردم بیان کرد و نتیجه این هم افزایی را پیشبرد برنامه‌های فرهنگی شهر و کشور دانست.

سقائیان نژاد ضمن بیان گزارشی از خدمات مهم انجام شده در شهر کریمه اهل بیت (ع) در یک دهه اخیر اذعان کرد: شهرداری موظف است بر اساس وظایف سیصد و هفتاد و دو گانه خود بستر انجام امور فرهنگی را فراهم آورده و از خادمان رسانه ای اهل بیت (ع) افزایش تعامل و کار فرهنگی را در این بستر هموار شده مطالبه کند.

وی افزود: شهرداری کلان شهر قم که در طول سال علاوه بر مجاوران حرم حضرت معصومه (س) به بیش از ۲۰ میلیون زائر بانوی کرامت خدمات رسانی می‌کند، تلاش دارد تا امور مهمی همچون فرهنگ شهروندی، ترافیک شهری، احترام به همسایه، تفکیک پسماند از مبدا و ... را با مشارکت رادیو معارف به عنوان رسانه‌ دینی مرجع بازتعریف کرده و در راستای ارتقای فرهنگ دینی شهری در سطح شهر و کشور گام به‌سزایی بردارد.

شهردار قم با بیان این که پیش از طراحی برنامه پنج ساله مدیریت شهری از علما و بزرگان حوزه علمیه قم همچون حضرات آیات اعرافی، بوشهری و سعیدی مشورت گرفته است، از مدیران و برنامه سازان این رسانه دینی برای تشکیل جلسات هم اندیشی، بحث تخصصی و ایده پردازی در امور مربوط به شهرداری شهر حضرت معصومه (س) دعوت به همکاری کرد.

در این دیدار مسعود کاویانی مدیر شبکه رادیویی معارف ضمن خیر مقدم و خداقوت به سقائیان نژاد، از زحمات وی بابت همکاری و تبلیغات محیطی رادیو محرم در سطح شهر مقدس قم قدردانی و تشکر کرد.

مدیر رادیو معارف ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با مجموعه شهرداری کلان شهر قم، گفت: رادیو معارف می تواند در حوزه مباحث شهرنشینی، قوانین شهری و همچنین در مناسبت های مذهبی ماه ذیقعده و نیمه شعبان به عنوان یک رسانه با گستره ملی ایفای نقش کرده و معین خادمان امام عصر (عج) و کریمه اهل بیت (ع) در این مناسبت های زائر پذیر باشد و با توجه به ظرفیت بالقوه ای که در این رسانه سراسری وجود دارد می تواند مباحث و مسائل شهر دینی قم را در سطح ملی مطرح کند.

در ادامه این جلسه عباس علی توفیقی و سیدمحمدمهدی رکنی مدیران روابط عمومی و کارگروه مستندسازی این شبکه رادیویی ضمن تشکر از خدمات فرهنگی و حسن تعامل مهدی کلانترزاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم در حوزه تبلیغات محیطی رادیو محرم، ساخت برنامه رادیویی با موضوع فرهنگ شهروندی و همچنین تهیه مستند کوتاه و بلند رادیویی درباره حقوق شهروندی را پیشنهاد دادند.

در پایان این دیدار سقائیان نژاد به اتفاق هیات همراه از استودیوهای پخش رادیو معارف و رادیو محرم بازدید و برای برنامه سازان این رسانه دینی آرزوی موفقیت کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ