حضور دانش آموزان در نماز جمعه تحسین برانگیز است

اقتصاد ایران: بردسکن- مسوول ستاد نماز جمعه بردسکن گفت: شاهد حضور تحسین برانگیز دانش آموزان در نماز جمعه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محرم مصوری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بردسکن اظهار کرد: خیلی از روستاها اعلام کردند که مایل به شرکت در نماز جمعه هستند ولی وسیله ایاب و ذهاب در اختیار ندارد که بخشداران تمهیدات خاصی را برای مردم روستا در نظر بگیرند تا بتوانند در این فریضه الهی شرکت کنند.

مسؤول ستاد نماز جمعه بردسکن از حضور بیش از ۱۰۰ نفر از دانش آموزان در هر هفته در مصلای نماز جمعه خبر داد و گفت: آموزش و پرورش در این امر به خوبی وارد شده و شاهد حضور تحسین برانگیز دانش آموزان در نماز جمعه هستیم.

وی افزود: عظمت نماز جمعه بر کسی پوشیده نیست و همه رؤسای ادارات طبق دستور فرماندار شهرستان سردرب ادارات خود را تزئین نمایند و پارچه‌ای در خصوص ۵ مرداد ماه سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور نصب کنند.

مصوری با بیان اینکه کار و تلاش تعطیلی ندارد، افزود: تعطیلی روز جمعه به خاطر نماز جمعه است و همه ما وظیفه داریم مردم را ترغیب کنیم تا در نماز جمعه شرکت کنند.

مسؤول ستاد نمازجمعه بردسکن با اشاره به اینکه نماز جمعه بزرگترین پایگاه مردمی در هر شهر می‌باشد، گفت: تنش‌های شهرستان از مهمترین تریبون توسط امام جمعه بیان می‌شود و باعث می‌شود تنش‌های مردمی فروکش کند و مسؤولان به فکر این تنش‌ها باشند.

وی بیان کرد: نگاه مردم به مسؤولان است، لذا در مصرف برق صرفه جویی کنیم و این را به مردم نیز بگوییم تا در مصرف انرژی صرفه جویی صورت گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ