۲۰ جرثقیل فوق سنگین وارد چرخه حمل و نقل کشور شد

اقتصاد ایران: امروز (۴ مرداد) ۲۰ جرثقیل‌ فوق سنگین ۵۰، ۵۵ و ۹۰ تنی خدمات لجستیک و ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران وارد چرخه حمل و نقل کشور شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز (پنجشنبه، ۴ مردادماه) ۲۰ جرثقیل فوق سنگین ۵۰، ۵۵ و ۹۰ تنی خدمات لجستیک و ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران وارد چرخه حمل و نقل کشور شد. این برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که جرثقیل‌های سنگین تأمین و به‌کارگیری می‌شود.

کریدور شمال به جنوب، یک کریدور استراتژیک است

امید حسین ابیانه نظری سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به بهره‌برداری از ۲۰ جرثقیل فوق سنگین ۵۰، ۵۵ و ۹۰ تن در کشور بی‌نظیر است، گفت: در کنار آن ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی جدید تهیه شده است و این شرکت توانسته رشد خوبی در این زمینه‌ها داشته باشد.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه تاکید کرد: شرکت انبارهای عمومی دارای ۱۴ شرکت زیر مجموعه این سازمان با ۶۰ سال قدمت است و در این مدت تجهیزات خوبی مانند لیفتراک ساخت داخل برای آن تهیه شده بود و در این زمینه پیشگام هستیم و سال گذشته ۱۰۰ لیفتراک به مجموعه این شرکت اضافه شد و امروز ۲۰ جرثقیل فوق سنگین وارد چرخه حمل و نقل می‌شود که در کشور بی‌نظیر است.

این مسؤول افزود: تهیه ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی جدید اقدام مهم دیگری است و اگر تجهیزات باشد همکاران ما می‌توانند خدمات بهتری ارائه بدهند که این مساله عایدی درآمد بهتری نیز دارد؛ همچنین پارک لجستیکی در حال طی کردن فرایند شکل‌گیری است و نویدی برای آغاز حرکت جدی و اساسی که مأموریت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی است،

وی با اشاره به اینکه مأموریت اصلی ما لجستیک کشور است و در هیچ کجا مانند انبارهای گمرکی نمی‌تواند لجستیک کشور را تأمین کند، خاطرنشان کرد: در این مدت تناژ صادرات حدود ۸ درصد و واردات ۶ درصد افزایش پیدا کرده است. در این بخش همکاران ما توانسته‌اند نزدیک به ۲۰ درصد از این حجم را مدیریت کنند، یعنی ۲.۵ برابر آنچه که در توسعه کشور صورت گرفته، توسط مجموعه انبارهای عمومی جذب شده است.

ابیانه نظری تصریح کرد: کریدور شمال به جنوب یکی از موارد مهمی است که باید در آینده دنبال شود و ما باید در مجموعه کاسپین حضور پیدا کنیم چرا که اگر وجود نداشته باشیم حلقه وصل حمل و نقل از بین خواهد رفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ