ضرورت شناخت برنامۀ صهیونیزم جهانی در بستر کانون‌های مهدویت

اقتصاد ایران: ی; نمایندۀ ادوار کانونهای مهدویت دانشجویی نوشت: شناخت دقیق حوادث جغرافیایی منطقه و شناخت برنامه‌های دشمن به سردمداری صهیونیزم جهانی، یکی از مهم‌ترین وظایف کانونهای مهدویت دانشگاهی است.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجتبی صفارپور نمایندۀ ادوار کانون‌های مهدویت دانشجویی طی یادداشتی با عنوان «ضرورت دشمن‌شناسی و شناخت صهیونیزم جهانی در بستر کانون‌های مهدویت دانشجویی» نوشت:

پیش از هرگونه نگارشی نیاز است به این بیان رهبر معظم انقلاب اشاره کنیم که فرمود: "قضیه فلسطین کلید رمزآلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلام است"؛ یعنی مطابق این فرمایشات، اگر به دنبال گشوده شدن درهای فرج برای امت اسلامی هستیم، راهکار آن تبیین دقیق ماهیت اتفاقات کنونی فلسطین است.

همانطور که همه می‌دانیم بنیان رژیم فاسد صهیونیستی بر مبانی ضد توحیدی، پیامبرکشی و نژادپرستی بنا شده است و در آیات بسیاری از قرآن به گروهی از قوم یهود (صهیونیسم) اشاره شده و آنها را دشمن ترین گروه نسبت به مسلمین و بخصوص مومنین یاد کرده است.

حال که مطابق سنت‌های الهی و بشارت‌های امامین انقلاب یعنی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب، نفس‌های این رژیم به شماره افتاده است و در آخرین روزهای حیات خویش در حال ایجاد جنایات ضد بشری با چراغ سبز لابی‌های صهیونیستی آمریکا است، شناخت دقیق حوادث جغرافیایی منطقه و جهاد تبیین در این موضوع قطعاً یکی از مهم‌ترین وظایف کانونهای مهدویت دانشگاهی است.

اگر بخواهیم در مورد دلایل این اتفاق و اهمیت این موضوع سخن بگوییم، باید گفت که تمام اشرار عالم حول محور رژیم فاسد صهیونیستی قابل تعریف هستند و همان طور که در اخبار روزهای اخیر نیز شنیده‌اید، اسرائیل برای فرار از وضعیت موجود، به دنبال ایجاد کمربند امنیتی به دور خود با کمک ناتو و برخی حکام خودفروخته عربی است، حکامی که امام خمینی (ره) در وصیتنامه خویش نام آل سعود و حسین اردنی را هم‌ردیف اشرار عالم آورده و قطعاً آوردن چنین نام‌هایی توسط بنیان گذار حکیم انقلاب بی حکمت نبوده است و یک نگاه راهبردی برای مسئولین ایجاد می‌کند.

احیای دوباره داعش که نامش توسط خبرگزاری‌ها از نو مطرح شده است، نشانه و گواهی است که تنها راه این رژیم فاسد توسل به جریان تکفری است تا شاید بتواند از این باتلاق خودساخته خارج شود و احساس کند ماهیتش توسط جریان مقاومت و جریان شیعی منطقه به خطر افتاده است که قطعاً در اهداف پلیدش موفق نخواهد شد و پیروزی نهایی امت اسلام در حال وقوع است.

اما یکی از موضوعاتی که در کشور اتفاق افتاده و پشت آنها همواره موساد و سرویس‌های جاسوسی بیگانه قرار داشته‌اند، ایجاد فتنه بوده است که باید نسبت به آنها آگاهی لازم در جامعه ایجاد شود و بعید نیست این رژیم در آخرین نفس‌های خود به روش‌های قدیمی خویش چنگ زند.

حال با توجه به این مسئله نیاز است راهبردهایی دقیق چیده شوند و در این میان، کانونهای مهدویت دانشگاهی وظیفه سنگینی در این جهاد تبیین بر دوش دارند و در این راستا أهم موضوعاتی که می‌توانند به آن بپردازند عبارتند از:

1- بیان ماهیت غده سرطانی رژیم صهیونیستی.
2- بیان ویژگی های حکومتی معصومین و به خصوص امام عصر (عج) و دلایل دشمنی صهیونیسم با آنان.
3- نحوه تقابل جریان خیر و شر که چراغ بینش آینده است؛ زیرا تا اشرار عالم شناخته نشوند، دوستان شناخته نخواهند شد و این یک نگاه قرانی است.
4- بیان ماهیت قیام عاشورا و دست پلید صهیونیسم در ایجاد آن واقعه خونین.
5- بیان علت های عقلانی تأکیدات قرانی بر شناخت صهیونیسم جهانی

از نظر نگارنده، این موارد از مهمترین چالش‌های احتمالی آینده کشور است، در واقع شاید بتوان گفت مهم‌ترین مسئولیت کانونهای مهدویت در دهه اخیر است.

اما چگونه می‌توان به این موارد در فضای دانشگاهی دست یافت؟

1- استفاده از فضای تئاتر و پیوند دادن حوادث تاریخی و زندگی پیامبران الهی با ماهیت کنونی رژیم کودک‌کش اسرائیل.
2- استفاده از اساتید توانمند کشوری برای تبیین موضوعات مطروحه.
3- استفاده از ظرفیت برگزاری هیئت‌های دانشگاهی و ایجاد بینش در دانشجویان.
4- استفاده از فضای تئاترهای خیابانی در فضای محیط دانشگاه برای بیان عمق حوادث در حال وقوع در کشور فلسطین.
5- بیان ماهیت این رژیم در قالب بروشور و... 
6- استفاده از ظرفیت سه شنبه‌های مهدوی برای ایجاد تلنگر در دانشجویان. 
7- استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای به تصویر کشیدن واقعیت‌های این رژیم

البته بحث در این موضوع به زمان بیشتری نیاز دارد، اما  سعی شد در این مجال محدود، کلیات مسائل مطرح شود تا آنچه به نظر بنده دارای اهمیت بسیاری در دهه اخیر و در این پیچ بزرگ تاریخی است، بیان شود. امید است که بتوانیم صادقانه در این مسیر گام برداریم و شرمنده شهدا و اهل بیت پیامبر نباشیم. با آرزوی پیروزی امت اسلام و تحقق وعده صادق الهی که صد البته نزدیک است.

انتهای‌پیام/ 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ