تقدیر از کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش محصولات سایپا

اقتصاد ایران: عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در شبکه خدمات پس از فروش، رفتار مناسب و برخورد خوب کارشناسان اهمیت بسزایی دارد، ‌گفت: کارشناسان خدمات پس از فروش باید با دقت، صبر و متانت، مشکلات مشتریان را رفع کنند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، جواد توسلی مهر در بازدید از شرکت سایپایدک و اقداماتی که در این مجموعه انجام می‌شود، ضمن تقدیر از رتبه نخست کسب شده در حوزه خدمات پس از فروش محصولات سایپا و نگهداشت رتبه نخست خدمات پس از فروش محصولات پارس خودرو برای سال دوم،‌ گفت: کسب این رتبه بسیار مهم و ارزشمند است و زحمات بسیار خوبی در 4 ماه اخیر کشیده شده است. حفظ این روند بسیار مهم است و باید مجموعه اقداماتی در این حوزه تعریف و انجام شود که بتوانیم این امر را برای سال های آینده، ادامه دهیم.

وی افزود: در حوزه خدمات پس از فروش و ارائه خدمات به مشتریان، باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم ضمن کسب رضایت مشتریان، رتبه خود را در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات افزایش دهیم و حائز رتبه برتر باشیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: نکته بسیار مهمی که در شبکه خدمات پس از فروش و مشتریان اهمیت دارد، رفتار مناسب و برخورد خوب کارشناسان است لذا ضرورت دارد که با انجام آموزش‌های لازم این روند تقویت شود.

وی تاکید کرد: همانطور که انتخاب مدیران بسیار مهم است، انتخاب کارشناسان خدمات پس از فروش نیز مهم است و باید با ایجاد کانون ارزیابی، تمامی نیروهایی که در این حوزه فعال هستند را مورد ارزیابی قرار داد. کارشناسان خدمات پس از فروش باید بتوانند با دقت، صبر و متانت، مشکلات مشتریان را رفع کنند؛‌ این حوزه در ارتقا برند، بازار و خوشنامی گروه سایپا بسیار اثرگذار است.

توسلی‌مهر با بیان اینکه تامین به موقع قطعات در شبکه نمایندگی‌ها بسیار مهم است، اذعان داشت: شرکت سایپایدک باید با دقت و سرعت در تامین قطعات اقدام کند؛‌ تامین قطعات مشتریان نباید با کندی همراه باشد. سایپایدک باید در حوزه ارتقای رضایت مشتری برنامه‌ریزی داشته باشد و رتبه نخست حاصله را ادامه دهد.

در این مراسم، اردلان حسینی،‌ مدیرعامل شرکت سایپایدک گزارشی از روند کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش محصولات سایپا در سال جاری و ادامه کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش محصولات پارس خودرو برای سال دوم، ارائه داد و گفت: شرکت سایپایدک در تلاش است که رتبه خودروهای تجاری سبک ویژه محصولات زامیاد را که نسبت به سایر شرکت‌ها در رتبه خوبی قرار دارد، با برنامه‌ریزی انجام شده، به رتبه اول برساند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ