هیچ حادثه امنیتی در انتخابات رخ نداد

اقتصاد ایران: شهرکرد-رییس قوه قضاییه گفت: در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری که بسیار نزدیک به هم برگزار شد هیچ حادثه امنیتی رخ نداد و خللی در زندگی مردم ایجاد نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای سال ۱۴۰۳ از سال قبل پیش بینی‌ها و سیاست گذاری‌هایی صورت گرفته بود اما آنچه خدواند متعال مقرر کرده بود معادلات و سیاست‌ها را تغییر داد و آن شهادت آیت الله رئیسی بود.

وی تصریح کرد: به دلیل عنایت پروردگار، تلاش مسئولان، هوشیاری مردم و… کشور از قرارگیری در تلاطم نجات پیدا کرد و این در حالی بود که دشمنان این کشور از مدت‌ها قبل در عرصه‌های مختلف امنیتی، سیاسی، اقتصادی و… نقشه‌های بسیاری برای نظام جمهوری اسلامی ایرانی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ادامه داد: یکی از این دشمنان قسم خورده رژیم قاصب صهیونیستی بود که تلاش می‌کرد ناکامی‌های خود در مقابل یک جریان بزرگ به اسم حماس را جبران کند، حتی از جریان‌های ضد انقلاب استفاده کرده بود تا آنها هم دست به اقدام بزنند و داعش را تحریک کردند تا با انجام اقداماتی جهت نا امنی نظم کشور را برهم بزنند.

وی خاطر نشان کرد: در اسفندماه سال گذشته انتخابات مجلس برگزار شده بود و در همان زمان عده‌ای حرف از تحریم انتخابات زده بودند، اینها همه مسائلی بود که در کنار شهادت آیت الله رئیسی مطرح بود.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بیان داشت: در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری که بسیار نزدیک به هم برگزار شد هیچ حادثه امنیتی رخ نداد و دولت مردان مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و… تحت رهبری مقام معظم رهبری اجازه ندادند هیچ خللی در امور روزانه مردم و کشور ایجاد شود، هم اینک نیز اصول کار در برنامه‌های رئیس جمهور منتخب هیچ تغییری نکرده است و وی بارها تاکیید کرد به همه برنامه‌ها و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی پایبند است.

ادامه دارد....

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ