مردمی سازی امنیت باعث ثبات و دوام آن در جامعه است

اقتصاد ایران: گناوه- بخشدار ریگ گفت: استقرار امنیت با تکیه بر مؤلفه‌های مردمی، هزینه‌های مادی و معنوی کمتری و دوام و ثبات بیشتری به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پاسگاه انتظامی روستای «گوابین» بخش ریگ شهرستان گناوه امنیت را اولین و مهم‌ترین نیاز جامعه انسانی خواند و افزود: در میان نیازهای اساسی زندگی بشر امنیت اولویت اول است و سایر نیازها مثل مسکن، پوشاک و شغل در مراتب بعدی قرار دارند.

بخشدار ریگ با تاکید بر مردمی‌سازی امنیت آن را بسیار کم هزینه و پایدارتر دانست، و افزود: در مردمی‌سازی امنیت، باید از ظرفیت معتمدین و منتفذین اجتماعی سیاسی و فرهنگی استفاده کرد چرا که استقرار چنین امنیتی با تکیه بر مؤلفه‌های مردمی، هزینه‌های مادی و معنوی کمتری را دارد ضمن اینکه از دوام و ثبات بیشتری هم برخوردار است.

وی لازمه تحقق چنین موضوع مهمی در امنیت را برخورداری از روحیه اسلامی و مردمی بودن عوامل برقراری امنیت یعنی پلیس عنوان کرد و گفت: امروزه امنیت در سطح جامعه در کنار فداکاری و ایثار نیروی انتظامی که با تقدیم هزاران شهید امنیت، به دست آمده مرهون همین رویه مردم داری پرسنل خدوم نیروی انتظامی است.

بخشدار ریگ در این رابطه توصیه‌هایی را به فرمانده جدید ارائه داد.

در این مراسم که با حضور بخشدار ریگ، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گناوه، تعدادی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای پیرامون برگزار شد با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و زحمات سروان بحرانی تقدیر و طی حکمی سروان غلامی به عنوان فرماندهی جدید این پاسگاه معرفی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ