انعقاد تفاهم‌نامه موسسه کار با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

اقتصاد ایران: رییس موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: در راستای ارتقای فعالیت‌های علمی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری میان مؤسسه کار و تأمین اجتماعی و معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام محمدی رئیس مؤسسه کار و تأمین اجتماعی گفت: در راستای ارتقای فعالیت‌های علمی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری میان مؤسسه کار و تأمین اجتماعی و معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شد.

وی افزود: این تفاهم نامه در راستای اجرای بخشنامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص گسترش فعالیت‌های علمی و اجرای پژوهش‌های کاربردی تقاضامحور در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمک به ارتقای نظام تصمیم سازی و تصمیم‌گیری جامعه هدف منعقد شد.

وی، مهم‌ترین اهداف این تفاهم نامه را حمایت متوازن مادی و معنوی از طرح‌های پژوهشی، حسب نیازسنجی مستمر و اولویت‌های پژوهشی شناسایی شده در مؤسسه کار و تأمین اجتماعی از واحدهای تخصصی وزارتخانه عنوان کرد.
محمدی، کمک به هدایت طرح‌های پژوهشی به سمت نیازهای پژوهشی اولویت دار دستگاه و استفاده بهتر از ظرفیت‌های متقابل را یکی دیگر از اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.
رئیس مؤسسه کار و تأمین اجتماعی ارتقا ظرفیت‌های علمی - پژوهشی مشترک، کمک به پیوند دانش و سیاستگذاری و ارزیابی و پایش سیاست‌ها و برنامه‌های سازمانی را یکی دیگر از اهداف این تفاهم نامه بیان کرد.
این تفاهم نامه در بیست و هشتمین نشست شورای معاونین وزارتخانه به امضای «شهرام محمدی» رئیس مؤسسه کار و تأمین اجتماعی و «سید محمدرضا حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ