حفظ ۱۶۰ کارگر پتروشیمی لردگان/ بومی گزینی و تربیت مدیر در اولویت

اقتصاد ایران: شهرکرد-رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: در پتروشیمی لردگان مسئول مربوطه قول داد تا رفع مشکل، ۱۶۰ کارگر حفظ شوند و حقوق آنها از طریق پتروشیمی لردگان پرداخت شود .

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری فلارد اظهار کرد: شهید رئیسی مردی بزرگ و فرزانه بودند که باید راه این شهید ادامه پیدا کند.

وی بیان داشت: شهید رئیسی در راه خدمت و ایجاد رفاه برای جامعه به لقا الله پیوست اما همه آحاد ملت هستند تا عهد و پیمانی را که با شهید بزرگوار بستیم، عملی کنیم.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح یادآور شد: شهید رئیسی نشان دادند در طلیعه دولت برای ایشان سختی‌های زیادی وجود داشت و آن به دلیل مشکلاتی است که از گذشته مانده بود.

وی افزود: شهید رئیسی بیان داشتند که من دولت مقروض را تحویل گرفتم اگر آقای روحانی آن زمانی که دولت را از فرد قبلی خود تحویل گرفت، اعلام کرد خزانه خالی را تحویل گرفتم و این سنگ بنایی شد که دشمنان قسم خورده ما همچون آمریکای جنایت کار دست بالا را مذاکرات بگیرند و احساس کند تحریم‌ها بر ملت ایران قائق آمده است.

پورخاقان در ادامه گفت: شهید رئیسی خزانه مقروض را تحویل گرفت، سررسید سود دولت قبلی در دولت شهید رئیسی واقع شد، دولت سیزدهم در سه سال خوش درخشید و اکنون ما همین انتظار را از مسعود پزشکیان داریم تا با در خط ولایت بودن و برنامه‌هایش تحقق یابند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و بیان داشت: همه باید برای موفقیت این دولت تلاش کنیم، که موفقیت جمهوری اسلامی است؛ امیدوارم رئیس جمهور قدر اعتماد مردم را بداند و کابینه‌ای در تراز جمهوری اسلامی ایران، زحمات شهید رئیسی، انتظارات مردم و رهبر معظم انقلاب به مجلس معرفی کنند رأی اعتماد بگیرند و آینده کشور را بهتر ترسیم کنند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به پیشرفت زیاد در شهرستان لردگان خاطر نشان کرد: این پیشرفت‌ها در سایه سار نظام انقلاب اسلامی با تلاش فرزندان و پدران انقلاب، ایثار خون در منطقه لردگان اتفاق افتاده است.

وی در خصوص مشکلاتی که در شهرستان لردگان وجود دارد، اظهار کرد: شهرستانی وقتی ایجاد شد باید ملزومات شهرستان هم ایجاد شود؛ مشکلات پزشکی، مشکلات ارضی، خوردو های شوتی و مشکلات خطوط گاز و… مشکلات مهمی هستند.

پورخاقان درباره تعدیل نیروها در پتروشیمی لردگان گفت: در پتروشیمی مسئول مربوطه قول داد تا رفع مشکل، ۱۶۰ کارگر حفظ شوند و حقوق آنها از طریق پتروشیمی لردگان پرداخت شود و تضمین کردند بومی گزینی و تربیت مدیر را اولویت قرار دهند تا متخصصین تربیت شوند و مردم منطقه خودشان صاحب کار باشند.

وی مطرح کرد: حضرت آقا تاکید کردند که شخصی مثل قوه قضائیه زمانی به استانی سفر می‌کند، خواسته مردم را باید مرتفع کند؛ تاکید حجت‌الاسلام والمسلمین اژه ای نیز براین است که خواسته مردم را بگیرید و تا رسیدن به نتیجه پیگیری کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ