غول های دیترویت نا امید از بازار خودرو های برقی و هایبرید

اقتصاد ایران: عصر خودرو- جنرال موتورز در یک برنامه خود که دو فاز اجرایی دارند برنامه های خود مبنی بر تولید خودرو های هایبرید و تمام برقی را کاهش می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در فاز اول سرمایه‌گذاری در کارخانه‌ Fort Wayne به این شکل خواهد بود که جنرال موتورز 632 میلیون دلار در کارخانه‌ Fort Wayne Assembly سرمایه‌گذاری می‌کند تا برای تولید نسل بعدی پیکاپ های فول سایز یا در واقع کامیونت های سبک با موتور احتراق داخلی آماده شود. این سرمایه‌گذاری از نوار نقاله‌های جدید، ابزارها و تجهیزات در بخش‌ های بدنه و مونتاژ عمومی کارخانه پشتیبانی می‌کند.

فاز دوم سرمایه‌گذاری در فلینت میشیگان است.
جنرال موتورز بیش از 1 میلیارد دلار در کارخانه‌های Flint Assembly و Flint Metal Center سرمایه‌ گذاری می‌کند تا این کارخانه‌ ها را برای تولید نسل بعدی کامیون‌ های سنگین با موتور احتراق داخلی آماده کند.

به دلیل تقاضای مشتریان جنرال موتورز تصمیم  به تعویق انداختن افتتاح کارخانه‌ی Orion Assembly و معرفی خودروی هیبریدی Buick گرفته که این امر به دلیل تقاضای ناکافی برای خودروهای برقی است.

برنامه های فورد نیز به شکل زیر خواهد بود‌:

در فاز اول تغییر کارخانه‌ی کانادایی در دستور کار قرار دارد. فورد از کارخانه‌ Oakville در انتاریو واقع در کانادا، برای تولید پیکاپ های بزرگ Super Duty به جای کراس‌اور های برقی که در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود استفاده خواهد کرد. این حرکت به منظور پاسخگویی به تقاضای بالا برای این پیکاپ های سودآور انجام می‌شود.

فاز دوم تولید مداوم خودروهای با موتور احتراق داخلی است. فورد متعهد به ساخت خودروهای نمادین خود با موتور احتراق داخلی مانند Mustang و پیکاپ های فول سایز سری F برای رشد و سودآوری است.

هر دو شرکت این تغییرات استراتژیک را برای هماهنگی با تقاضای بازار و اطمینان از سودآوری انجام می‌دهند. آن‌ ها بر روی چیزی که خود و مشتریانشان می‌شناسند و دوست دارند تمرکز می‌کنند. مشتریان این دو شرکت غالبا پیکاپ های بزرگ با موتور احتراق داخلی را خریداری می‌کنند. این روال سال های طولانی به این شکل بوده و با رکود بازار خودرو های برقی و هایبرید، پیش‌بینی می‌شود این روال ادامه دار باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ