گفتمان پیشرفت توام با عدالت یادگار شهید جمهور برای کشور است

اقتصاد ایران: بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: آن چه از شهید جمهور برای کشور به یادگار مانده دنبال کردن گفتمان پیشرفت توام با عدالت است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی پیش از ظهر چهارشنبه در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد و شرکت پالایش نفت آفتاب در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی همواره به فکر رسیدگی به محرومین بود و این مهم را در عمل ثابت کرده بود چرا که مسائل دور افتاده‌ترین مناطق کشور را نیز پیگیری می‌کرد.

وی افزود: از شهید جمهور، آیت الله رئیسی دنبال کردن گفتمان پیشرفت توأم با عدالت برای کشور به یادگار مانده است و آثار و برکات این تلاش امروز به وضوح در کشور قابل مشاهده است.

دوستی بیان کرد: در دولت سیزدهم به طور همزمان حل مسائل کشور و طرح‌های توسعه‌ای در کنار توجه ویژه به محرومین دنبال شد و گفتمان امامین انقلاب مد نظر دولت قرار گرفت.

استاندار هرمزگان با اشاره به ابتکار امام خمینی (ره) در تشکیل کمیته امداد و اهمیت این نهاد انقلابی گفت: مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) در این ایام روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند و امیدواریم اقدامات انجام شده منجر به تسریع در رفع محرومیت در کشور شود.

وی محرومیت زدایی را جزو اصول اصلی انقلاب معرفی کرد و ادامه داد: برای تسریع در این امر تلاش کرده‌ایم مسوولیت‌های اجتماعی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی را به سمت کمک به محرومین به خصوص ساخت مسکن برای مددجویان هدایت کنیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در راستای حمایت از مسکن محرومین حذف آورده ۴۰ میلیون تومانی برای مددجویان متقاضی مسکن بود که نشان از دغدغه رئیس جمهور شهید در این حوزه دارد.

گفتمان پیشرفت توام با عدالت یادگار شهید جمهور برای کشور است

گفتنی است مطابق تفاهم نامه‌ای که امروز بین مهدی دوستی استاندار هرمزگان، جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی و محمد مهدی دوستی نایب رئیس هیأت مدیره شرکت پالایش نفت آفتاب به امضا رسید مقرر شد شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس در زمینه ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی، تأمین ۴ هزار بسته معیشتی، حمایت از ایتام و تأمین وسایل سرمایشی با کمیته امداد استان هرمزگان همکاری داشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ