جدیدترین موضع گیری حماس درباره آتش بس

اقتصاد ایران: یکی از رهبران حماس به موضع گیری درباره توافق آتش بس غزه پرداخت و از کارشکنی های نتانیاهو در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اسامه حمدان از رهبران حماس اعلام کرد: ما قبلا با آنچه میانجی گران ارائه کرده بودند، موافقت کردیم اما این اشغالگران هستند که در مسیر دست یابی به توافق کارشکنی و مانع تراشی می کنند.

وی با اشاره به اینکه نتانیاهو تن به توافق نخواهد داد، افزود: اگر میانجی گران نتوانند توافق را به سرانجام برسانند ما به مقابله با دشمن ادامه خواهیم داد.

این عضو ارشد حماس در ادامه تاکید کرد: اهدافی که ارتش اشغالگر در جنگ غزه اعلام کرده است، محقق نخواهد شد.

گفتنی است که پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که خاخام‌های ارشد حزب صهیونیسم دینی به ریاست بزالل اسموتریچ وزیر دارایی این رژیم با توافق آتش‌بس در غزه مخالفت کردند.

خاخام‌های ارشد حزب صهیونیسم دینی اعلام کردند که بهای توافق تبادل اسرا به شکل فعلی را جامعه اسرائیلی خواهد پرداخت که تاب تحمل آن را ندارد.

این خاخام‌ها با اعلام مخالفت با آتش‌بس در غزه و عقب‌نشینی ارتش این رژیم از این باریکه، گفتند که آزادی اسرای فلسطینی راهی برای احیای جنبش حماس است.

پیش تر بزالل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفته بود: نباید فشار نظامی را از روی حماس کاهش دهیم و بار دیگر وارد چرخه مذاکرات بی‌سرانجامی شویم که به دستاوردهای جنگ آسیب می‌زند.

وی تاکید کرده بود که پیش از تحقق اهداف جنگ مبنی بر نابودی حماس و بازگرداندن اسرا و امنیت، نباید جنگ را متوقف کنیم.

این در حالی است که بر اساس نظرسنجی سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی ۶۲ درصد از نظامیان صهیونیست انجام توافق برای مبادله اسرا با حماس را تائید می‌کنند.

در همین رابطه اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی روز دوشنبه موافقت کامل خود را با هر توافقی که منجر به آزادی اسرای صهیونیست شود، اعلام کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ