برنامه‌ریزی نیروگاه‌های یزد برای پایداری شبکه برق ضروری است

اقتصاد ایران: یزد- بازرس کل قضایی استان یزد برضرورت برنامه ریزی برای نیروگاه های استان یزد با توجه به استمرار گرمای کم سابقه و افزایش مصرف برق برای پایداری شبکه برق استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بازرسی‌کل استان یزد، رضا مختاری و هیأت همراه در راستای تأکیدات رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر رصد مستمر فعالیت دستگاه‌های خدمات رسان، از مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان و مرکز پایش معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای و قرارگاه عملیاتی گذر از اوج بار سال ۱۴۰۳ بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه پیگیری حقوق‌عامه از سیاست‌های کلان دستگاه قضائی و سازمان بازرسی کل کشور است، افزود: با توجه به شرایط فعلی ضرورت دارد در زمینه مدیریت مصرف انرژی در بخش صنایع و مشترکین خانگی و همچنین کنترل به هنگام پیک‌بار به خصوص در این ایام گرم سال با هدف کاهش خاموشی مشترکین خانگی و صنعتی برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی صورت گیرد.

مختاری افزود: با توجه به استمرار گرمای کم سابقه و افزایش مصرف برق در استان و ورود موج جدید گرما و ایجاد گنبد حرارتی جوی در منطقه، ضرورت دارد نیروگاه‌های تولید برق استان برنامه‌ریزی لازم در زمینه تأمین برق بخش خانگی، تولید و صنعت به عمل آورده تا شاهد پایداری برق بدون کوچک‌ترین مشکل باشیم.

در ادامه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان یزد با تشریح نحوه کار و شرح وظایف دیسپاچینگ استان، گزارشی از روند تولید و توزیع برق در استان به ویژه در روزهای اخیر و تشریح برنامه‌ریزی صورت گرفته برای گذر از اوج بار تابستان ۱۴۰۳ و نحوه تأمین برق مشترکان خانگی، صنعتی و کشاورزی به بازرس‌کل قضائی استان یزد ارائه کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ