ماجدی: از مبارزه با فساد استقبال می کنم

اقتصاد ایران: عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: نمی دانم چه اتهامی به من وارد شده است اما با فراغ بال پاسخگوی مسئولان قضایی خواهم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی در مراسم اختتامیه دوره مربیگری درجه A آسیا اظهار داشت: از اینکه در این مراسم حضور پیدا کرده‌ام خوشحالم، مطمئناً بازیکنان قدیم، مربیان جدید فوتبال خواهند بود و امیدوارم اکثر این مربیان در تیم‌های لیگ برتری و حتی تیم‌های ملی حضور داشته باشند.

او در خصوص بازدید از ورزشگاه شهر قدس تصریح کرد: علی رغم اینکه بازسازی استادیوم‌ها به هیأت فوتبال استان تهران و فدراسیون فوتبال ربطی ندارد اما امروز از ساعت ۶ صبح با حضور شهردار شهر قدس بازدید میدانی از ورزشگاه شهر قدس داشتیم و بعد از آن با اعضای شورای شهر جلسه خوبی را برگزار کردیم و این عزیزان قول دادند که از هفته اول مسابقات لیگ برتر مطابق با خواسته‌هایی که کمیته نظارت بر ورزشگاه‌ها خواسته در ورزشگاه شهر قدس آماده کنند. چمن ورزشگاه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود، مقدار لوکس نوردهی ورزشگاه کم بود که قول دادند که به اولین بازی لیگ برتر برسد و تیم هوادار بتواند در تهران از حریفان خود میزبانی کند.

ماجدی در خصوص احضار به دادستانی استان کرمان گفت: بنده از جمله کسانی هستم که معتقدم باید با فساد مبارزه کرد. من را بابت برخی از صحبت‌ها احضار کرده‌اند و در رابطه با فساد هر جا که لازم باشد حضور پیدا خواهم کرد و پاسخگو خواهم بود و اگر ریالی به صورت غیر مشروع در زندگی من آمده باید آن را پس دهم. من از خودم اطمینان دارم و با فراغ بال در دادگاه حاضر خواهم شد. یکسری عوامل دست به دست هم می‌دهند تا شأن و شخصیت را از ما بگیرند.

او در خصوص ایجاد پاپوش برای خودش گفت: من تا زمانی که با دادستان شهرستان رفسنجان صحبت نکرده ام در این رابطه اظهار نظر نمی‌کنم. به هر حال سوال‌هایی این عزیزان از بنده دارند که باید به طور شفاف به آنها پاسخ داده شود.

ماجدی تصریح کرد: نمی‌دانم چه اتهامی به من وارد شده و فقط گفته‌اند که باید در دادگاه حاضر شوم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ