بیانیه کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در محکومیت اسرائیل

اقتصاد ایران: کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی ضمن محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، لبنان، سوریه و یمن، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس شریف اعلام کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این بیانیه آمده است:

آن روز که پیر دوکوبرتن و گروهی از دوستانش در 23 ژوئن سال 1894 فلسفه کمیته بین المللی المپیک را در دانشگاه سوربن پاریس بنا نهادند و اعلام کردند هدف اصلی المپیک، دوستی بین ملت‌ها و پایان بخشیدن به جنگ و خونریزی و بحران‌های اجتماعی جهان است، هیچگاه فکر نمی‌کردند این آرمان‌های انسانی المیپک در زادگاه خودشان یعنی المپیک 2024 فرانسه ذبح شده و به فراموشی سپرده می‌شود.

پیر دوکوپرتن موسس المپیک نوین از کشور فرانسه همیشه نگران این بود نکند اهداف المپیک آلوده به بازی‌های سیاسی شود؛ به همین منظور وصیت کرد قلب من را پس از مرگم در پای کوه المپیا یونان محل المپیک قدیم دفن کنید تا آرمان‌های  المپیک و اهداف انسانی آن فراموش نشود.

متاسفانه امروز دولت فرانسه که از حامیان اصلی رژیم جعلی صهیونیستی در جنایات بی‌شمار که منجر به شهادت و زخمی شدن حدود 150 هزار نفر از مردم مظلوم و بی پناه غزه شده است و همچنان در حال جنگ و کشتن مردم فلسطین است، به جای محرومیت این رژیم غاصب از المپیک، این مسابقات را بازیچه اهداف نامشروع رژیم صهیونیستی کرده است.

بسیار جای تعجب است که علیرغم محکومیت قاطبه کشورهای شرکت کننده نسبت به حضور ورزشکاران رژیم صهیونیستی در المپیک کشور میزبان، به جای امانت داری از اهداف و فلسفه المپیک که بنیانگذار آن خود یک فرانسوی بوده است بر خلاف تمام قوانین و مقررات جهانی از محرومیت رژیم صهیونیستی ممانعت می‌کند.

کار گروه ورزش حزب موتلفه اسلامی ضمن محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، لبنان، سوریه و یمن؛ مخالفت خود را با حضور کاروان ورزشی کشور جعلی و کودک کش اسرائیل در مسابقات المپیک 2024 کشور فرانسه اعلام می‌کند.

به همین منظور از وزارت ورزش و جوانان خصوصا کمیته ملی المپیک درخواست می‌کنیم ضمن تلاش مجدد برای محکومیت حضور ورزشکاران صهیونیستی در المپیک فرانسه، نسبت به ارسال اعتراض کار گروه ورزش حزب موتلفه اسلامی به مسئولین داخلی و بین المللی اقدامات شایسته‌ای را مبذول کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ