تداوم اطفای حریق کارخانه ریسندگی شهرک صنعتی یزد/آتش در انبار مرکز

اقتصاد ایران: یزد- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از تداوم اطفا حریق گسترده در کارخانه ریسندگی قیام نخ در منطقه ویژه اقتصادی شهرک صنعتی یزد خبر داد.

سعید پاک سرشت در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: آتش‌نشانان در حال حاضر با تخریب مسیر دسترسی به انبار مرکزی و مخل نگهداری مواد اولیه تولید، عملیات اطفای حریق این قسمت از کارخانه را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به تخریب کامل کارخانه در اثر آتش سوزی اظهار کرد: تمام اهتمام و تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در این حادثه به کار گرفته شده است اما کمبود تجهیزات در شهرک صنعتی همچنان نمود بسیار دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به هشدارهای مکرر مبنی بر تأمین تجهیزات آتش نشانی برای شهرک صنعتی یزد، اظهار کرد: وقوع حوادث متعدد به ویژه آتش سوزی‌های گسترده، اهمیت توجه به این هشدارها را نشان‌می‌دهد اما متأسفانه هنوز اقدامی برای تجویز شهرک صنعتی به تجهیزات آتش نشانی صورت نگرفته است.

وی با اشاره بسیج امکانات به ویژه تجهیزات کامل اطفای حریق فرودگاه یزد، افزود در حال حاضر تمرکز سازمان آتش نشانی یزد به اطفای حریق شهرک صنعتی معطوف است در نتیجه امدادرسانی به سایر حوادث با توجه به محدودیت‌های نیروی انسانی و تجهیزات با مشکل مواجه می‌شود از این رو خرید تجهیزات آتش نشانی برای شهرک از اهمیت بسزایی برخوردار است و اهتمام مسئولین استان را می‌طلبد.

پاک سرشت با بیان اینکه علت حادثه مشخص نشده و در حال بررسی است اعلام کرد: خوشبختانه حریق با توجه به تعطیلی کارخانه خسارت جانی به همراه نداشته است اما خسارت مالی قابل توجهی به واحد وارد شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ