۲ نفر از رهبران داعش دستگیر شدند

اقتصاد ایران: وزیر اطلاعات گفت: در عملیاتی حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولا از افراد و اتباع غیر مجاز محسوب می‌شوند، شناسایی و دستگیر شدند که دو نفر از آنها از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت در جمع حضور خبرنگاران گفت: باید از تلاش‌ها و همکاری‌های شما عزیزان که با مجموعه‌های امنیتی در دورانی پرفراز و نشیب همکاری داشتید تشکر و سپاسگزاری کنم.

وی افزود: بعد از بیانیه‌ای که اخیراً وزارت اطلاعات داد، با همکاری و همراهی که هیأت‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و نیز هوشیاری مردم داشتند، موفق شدیم به لطف الهی در عملیاتی حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولاً از افراد و اتباع غیر مجاز محسوب می‌شدند، شناسایی و دستگیر شدند که این اتفاق مدیون گزارشات مردمی است.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: در عملیاتی حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولاً از افراد و اتباع غیر مجاز محسوب می‌شوند، شناسایی و دستگیر شدند که دو نفر از آنها از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری بودند.

حجت الاسلام خطیب با بیان اینکه کار جدیدی که تروریست‌ها شروع کردند، این است که برای عادی‌سازی با خانواده می‌آیند، خاطر نشان کرد: از مردم می‌خواهم در اجاره دادن ملک و به‌کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: به‌دلیل اینکه کنترل‌های مرزی به کمک نیروهای مسلح افزایش پیدا کرده، اینها خریدهای خود را در داخل انجام می‌دهند، لذا باید در فروش لوازم دو یا چند منظوره دقت بیشتری صورت گیرد.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سؤالی درباره ارائه ابعاد دیگری از حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهانش، بیان کرد: مسئولیت پیگیری حادثه شهادت رئیس جمهور و همراهان با ستاد کل است؛ توضیحات را از آنها دریافت کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ