توصیه می‌کنم وزیر تعاون دولت چهاردهم مشی شهید رییسی را ادامه دهد

اقتصاد ایران: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توصیه من به وزیر بعدی این وزارتخانه آن است که تلاش کنند مشی و راه شهید رئیسی را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آخرین جلسه هیأت دولت سیزدهم در حضور خبرنگاران گفت: مأموریت وزارت کار مستمر است به عبارتی دیگر کاری نیست که بگوییم تمام شد و مهم‌ترین مأموریت ما صیانت از حقوق بازنشستگان است و حتماً باید به این توجه کنند.

وی‌افزود: موضوع بعدی اشتغال است که مستمرا باید پیگیری شود تا به یک نقطه خاصی برسیم تا موضوع بیکاری حل شده و آن را به نتیجه برسانیم.

مرتضوی گفت: من برای دولت آینده آرزوی موفقیت می‌کنم، کار برای هرکس که بعد از آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور می‌شد دشوار بود.

وی ادامه داد: من دعا می‌کنم برادر عزیزمان آقای پزشکیان موفق باشد و بتواند قدری از مشکلات جامعه را حل کند.

مرتضوی بیان کرد: توصیه من به وزیر بعدی این وزارتخانه آن است که تلاش کنند مشی و راه شهید رئیسی را ادامه دهند. مردم‌دوست باشند، عاشق خدمت به مردم باشند. کارهایی که بر زمین مانده را ادامه دهند. به کارگران، بازنشستگان و رفاه جامعه عنایت داشته باشند تا موفق باشند.

وزیر کار درباره زمان صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: تلاش می‌کنیم بتوانیم این کار را بکنیم و این موضوع در این ماه انجام شود. تلاش می‌کنیم با تأمین منابع و رحمت خداوند این کار را انجام دهیم. حالا اگر این ماه نشد امیدواریم دولت آینده بتواند این اقدامات را انجام دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود خزانه‌داری فقط یک سوم از طلب تأمین اجتماعی را پذیرفته که پرداخت کند، اذعان کرد: در این موضوع دو بخش دارد. یکی برای بازنشستگان کشوری است و دیگری مربوط به تأمین اجتماعی است. در بازنشستگان کشوری دولت وظیفه دارد کل منابع آن را تأمین کند و ابلاغ کند و اجرایی کند. در مورد سازمان تأمین اجتماعی یک ایراد حقوقی و قانونی به وجود آمده که به صورت علی الحساب پرداخت کرده است. دولت امروز مصوباتی داشته که تأمین اعتبار صورت بگیرد تا آن را پرداخت کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ