خانواده عامل بقای جامعه است

اقتصاد ایران: مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: خانواده عامل بقای جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوبعلی نظری صبح چهارشنبه در مراسم اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سیره شهید رئیسی برای تمام مسؤولان الگوست و باید در میدان عمل درس بگیریم.

استاندار خراسان رضوی به اهداف و کارکردهای نظام اشاره کرد و گفت: نظام مقدس اسلامی و اهداف آن، زمینه‌ساز برای آماده‌کردن سیر تکاملی انسان‌هاست.

وی گفت: مسؤولان برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی باید سیاست‌گذاری را مبتنی بر آرمان‌ها دنبال کنیم و ارتباط درستی بین عمل و نظر و اجرای آن در جامعه برقرار کنیم.

نظری افزود: جان شهید رئیسی و همراهانش در راه خدمت به مردم فدا شد و دیگر مسؤولان باید این مهم را سرلوحه اقدامات خود انجام دهند.

استاندار خراسان‌رضوی بیان کرد: حاکمیت باید به افراد جامعه برای تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی کمک کند. همان‌گونه که هر فردی، مکلف به امربه‌معروف و نهی از منکر است، حاکمیت نیز نسبت به همه مردم مسؤول است.

وی به اهداف شکل گیری نظام ایران اشاره کرد و افزود: هدف از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، تعالی‌بخشی به این نظام است و خانواده در این نظام نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و اگر بخواهیم هدف اساسی در نظام مقدس اسلامی تحقق پیدا کند، به خانواده تراز نیاز داریم.

نظری ابراز کرد: خانواده عامل بقای جامعه است و خانواده تعالی‌بخش می‌تواند جامعه تعالی‌بخش را تشکیل داده و آن را ارتقا بدهد.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: همسر داری، خانه‌داری، فرزندآوری و فرزندداری مهم‌ترین کارکردهای خانواده هستند و مادران و خانواده در رأس مدیریت خانواده هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق خانواده تراز بانوان باید پرچم‌دار این نهضت باشند و با همت خودشان و مبتنی بر رسالت و آرمان نظام مقدس اسلامی، باید شکل بگیرد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با حضور استاندار خراسان رضوی از خانم‌ها فاطمه محمدزاده منتخب عرصه گفتمان‌سازی و رسانه، ملیحه صفایی منتخب عرصه ورزش، صدیقه خدیوی منتخب عرصه سیاست‌گذاری و حکمرانی، مریم عرفانیان منتخب عرصه فرهنگ و هنر، مریم کوره‌پز منتخب عرصه فعالیت‌های اجتماعی، زهرا امینی منتخب عرصه تعلیم و تربیت، بی‌بی فاطمه رضوی منتخب عرصه علمی، پژوهشی و فناوری و فاطمه جمیلی منتخب عرصه اقتصاد و کارآفرینی؛ تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ