آخرین وضعیت یحیی‌عطیه الله/ پرسپولیس از میان گزینه‌ها خط خورد

اقتصاد ایران: مدیر برنامه های یحیی عطیه الله از آخرین وضعیت این بازیکن صحبت کرد و نامی از باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از خریداران این بازیکن به میان نیاورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی خود در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال، به دنبال خرید یک مدافع است و یکی از این نام‌ها، یحیی عطیه الله بازیکن مراکشی تیم «سوچی» روسیه است و در این باره، رسانه های مختلف عربی از مذاکره مدیران باشگاه پرسپولیس با باشگاه روسی و شخص بازیکن خبر داده اند.

در همین حال، مدیر برنامه های این بازیکن در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که ۳ باشگاه بزرگ در کنار تیم های زمالک مصر و الاهلی مصر خواستار جذب این بازیکن هستند اما اسمی از پرسپولیس نیاورد و معلوم نیست آیا این تیم در میان یکی از این ۳ باشگاه قرار دارد یا خیر.

محسن المعادی وکیل عطیه الله گفت: ما تماس‌هایی از تیم‌های مصری، روسی و اروپایی دریافت کرده‌ایم. قرارداد یحیی تحت مالکیت تیم روسی و ما به منافع یحیی توجه خواهیم کرد. ما تماس‌هایی از باشگاه الاهلی مصر برای جذب یحیی عطیه‌الله دریافت کرده‌ایم، اما جزئیات مالی این پیشنهادات محرمانه هستند و ما طی دو روز آینده با باشگاه روسی جلسه‌ای خواهیم داشت تا وضعیت یحیی عطیه‌الله را مشخص کنیم.

وی افزود: هر روز تماس‌هایی از باشگاه‌های اروپایی دریافت می‌کنیم و پیشنهادات خوبی هم از تیم های عربستانی داریم. در حال حاضر باشگاه سوچی برای آزادسازی این بازیکن بین یک و نیم تا ۲ میلیون یورو درخواست کرده است.

او ادامه داد: "سه باشگاه بزرگ در کنار الاهلی و الزمالک در تلاش برای جذب یحیی عطیه‌الله هستند. باشگاه پیرامیدز در این میان نیست و همچنین پیشنهادات خوبی از عربستان و روسیه داریم. مناسب‌ترین پیشنهاد برای باشگاه روسی پذیرفته خواهد شد."

براساس گزارش‌های مختلف، یحیی عطیه‌الله بندی در قرارداد خود دارد که هر باشگاهی می‌تواند با پرداخت آن، در صورت سقوط تیم به دسته اول، او را جذب کند که این اتفاق در پایان فصل گذشته رخ داده است.

یحیی عطیه‌الله در ژانویه گذشته از تیم الوداد به سوچی پیوست و در این مدت تنها در ۱۱ بازی حضور داشته که یک گل زده و سه پاس گل داده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ