مسئولان گناوه با ارائه عملکردها در جامعه نشاط ایجاد کنند

اقتصاد ایران: گناوه- فرماندار گناوه گفت: مسئولان ادارات با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در فضای مجازی و حقیقی عملکردهای حوزه کاری خود را به مردم اطلاع رسانی و در جامعه امید و نشاط ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با تبریک سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اقامه نماز جمعه در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) به منظور احیای این فریضه الهی و فرمان دینی و معرفی اسلام ناب به بیان ائمه جمعه و ایجاد امید، وحدت، نشاط در کشور انجام شد.

فرماندار گناوه افزود: روحانیت به عنوان سکان دار و پرچم داران نهضت اسلامی امام راحل (ره)، تلاش‌های خستگی ناپذیر و نقش بی بدیل، اثرگذار و ماندگاری در پیشرفت انقلاب و احیای فریضه دینی نماز جمعه داشته‌اند.

وی گفت: نماز جمعه یکی از دستاوردها و ارمغان بزرگ نظام اسلامی و ترسیم کننده مسیر انقلاب و دستورات اسلام و قرآن است که با نگاه بلند امام راحل برای جهان احیا شد و امروز به عنوان محور وحدت، روشنگری، ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری، خدمت گزاری، تواضع، همدلی، ارائه خدمات انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمنان است.

وی ادامه داد: بزرگترین نقش نماز جمعه هدایتگری جوانان به سمت دفاع از دین و کشور در دوران ارزشمند دفاع مقدس با رهنمودهای ائمه جمعه بود که با فرمان امام راحل در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند.

نماینده عالی دولت و رئیس شورای اداری شهرستان گناوه از تلاش همه ائمه جمعه در سطح شهرستان تقدیر کرد.

فرماندار گناوه با اشاره به سالروز عملیات مرصاد در ۵ مرداد ماه گفت: با پذیرش قطعنامه ۵۹۸، دشمن تصور می‌کرد که جمهوری اسلامی توانایی مقابله با حملات آنها را ندارد لذا با فریب منافقین سعی کردند تا به خیال خام خود جمهوری اسلامی را ساقط کنند اما جوانان غیور ایران اسلامی به فرمان و رهبری امام راحل در مقابل دشمنان ایستادند و اجازه ندادند تا بار دیگر صحنه کربلا تکرار و امام تنها بماند.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان به این حقیقت مهم پی برده‌اند که جمهوری اسلامی پابرجا و ماندگار است و به قیام و نهضت امام عصر (عج) متصل خواهد شد.

مسئولان گناوه با ارائه عملکردها در جامعه نشاط ایجاد  کنند

فرماندار گناوه با گرامیداشت یاد شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت و با تبریک به رئیس جمهور منتخب ادامه داد: همه ما مسئولان و کارگزاران دولت سیزدهم از اینکه در دولتی افتخار خدمتگزاری را یافته‌ایم که رئیس جمهور آن از شهدای والامقام است بر خود می‌بالیم و این افتخار برای همیشه برای ما ثبت شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گناوه یادآور شد: باید خود را خادمان ملت بزرگ و بافرهنگ ایران اسلامی به ویژه شهرستان گناوه بدانیم و تا آخرین لحظه مسئولیت در خدمتگزاری به مردم اهتمام ورزیم.

صفری افزود: همه مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه باید خدمات دولت شهید آیت الله رئیسی را با زبان گویا برای مردم بیان و این خدمات ارزشمند را اطلاع رسانی کنند.

فرماندار گناوه گفت: مسئولان با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها در فضای مجازی و حقیقی عملکردهای حوزه کاری خود را را به مردم ارائه دهند و با ارائه عملکردها و خدمات صورت گرفته در جامعه ایجاد امید و نشاط کنند.

اطلاع رسانی میز خدمت ادارات

رئیس شورای اداری شهرستان گناوه ادامه داد: با اشاره به برگزاری میز خدمت ادارات در روز جمعه همزمان با پنجم مرداد در مصلی جمعه گناوه، گفت: برنامه برگزاری میز خدمت ادارات به منظور بهره برداری هر چه بیشتر مردم از این برنامه به نحو مناسب از طریق رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها اطلاع رسانی شود تا مردم بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

مسئولان گناوه با ارائه عملکردها در جامعه نشاط ایجاد  کنند

حضور بیش از ۵۰ درصد واجدین شرایط در انتخابات ریاست جمهوری

فرماندار گناوه از همه ادارات، نهادها و دست اندر کاران برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تقدیر کرد و گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تلاش و همکاری همه دست اندر کاران به بهترین نحو برگزار و به تأیید شورای نگهبان رسید و از بهترین انتخابات در کمترین زمان ممکن با نظم، امنیت، مدیریت و با حفظ بی طرفی کامل بود.

وی با اشاره به حضور و مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، حضور مردم شهرستان گناوه بیش از ۵۰ درصد بود که بسیار ارزشمند است.

مسئولان گناوه با ارائه عملکردها در جامعه نشاط ایجاد  کنند

فرماندار گناوه با معرفی رئیس جدید اداره کل گمرک گناوه در شورای اداری شهرستان اظهار داشت: انتظار می‌رود که سرپرست جدید اداره کل گمرک گناوه با هماهنگی و همکاری همه ادارات و نهادها مربوطه در چارچوب قانون ضمن پایبندی به ضوابط و قوانین و مقررات، نسبت به حل مشکلات مردم در حوزه گمرک به ویژه سفر شناورها و موضوع ته لنجی پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: مسئولان ادارات شهرستان گناوه پروژه‌های آماده شده حوزه کاری خود را برای افتتاح و بهره برداری در این هفته، به فرمانداری اعلام کنند.

در پایان نشست شورای اداری شهرستان گناوه که به مناسبت پنجم مرداد ماه در مصلی جمعه برگزار شد، مسئولان ادارات و دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان به پاس زحمات و قدردانی به امام جمعه شهر گناوه لوح سپاس اهدا کردند.

همچنین از پیشکسوتان نماز جمعه و فعالان رسانه‌ای عرصه نماز جمعه گناوه تقدیر به عمل آمد.

مسئولان گناوه با ارائه عملکردها در جامعه نشاط ایجاد  کنند

مسئولان گناوه با ارائه عملکردها در جامعه نشاط ایجاد  کنند

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ