استان چهارمحال و بختیاری با کمبود نیروی پزشکی قانونی مواجه است

اقتصاد ایران: رییس سازمان پزشکی قانونی گفت: استان چهارمحال و بختیاری از نظر امکانات آزمایشگاهی شرایط نسبتاً مناسبی دارد اما با کمبود نیروی متخصص انسانی مواجه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی در ابتدای برنامه‌های این سفر با حضور در اداره کل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری با کارکنان آن دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار تعدادی از کارکنان به بیان برخی مشکلات و مسائل خود پرداختند و در خصوص روند خدمت رسانی به مردم توضیحاتی را ارائه کردند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی در این نشست با اشاره به حرکت رو به جلو و توسعه و پیشرفت سازمان در سال‌های اخیر گفت: در یک دهه گذشته سازمان روند رو به رشدی را در پیش گرفته و توفیقات بسیار خوبی در این مسیر داشته است اما این میزان کافی نیست و باید با کمک و همکاری همه کارکنان جایگاه آن هرچه بیشتر ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته نظرات پزشکی قانونی برای قضات تنها جنبه مشورتی داشت این در حالی است که امروزه نظرات پزشکی قانونی جز لاینفک پرونده‌های قضائی است و بنا به نظر رئیس محترم قوه قضائیه نظریه پزشکی قانونی در برخی پرونده‌های قضائی فصل‌الخطاب است که این اعتباری قابل توجه برای سازمان محسوب می‌شود.

مسجدی اظهار داشت: سازمان پزشکی قانونی کشور مجموعه‌ای علمی و تخصصی است و در بسیاری پرونده‌های مهم با جنبه ملی و حتی بین‌المللی به نحوی عمل کرده که تحسین و تشکر بسیاری از مقامات و اهل فن را به همراه داشته است.

وی در ادامه سخنان خود به وضعیت پزشکی قانونی در استان چهارمحال و بختیاری نیز اشاره کرد و گفت: به طور کلی سازمان به ویژه در بخش‌های فنی و تخصصی با کمبود نیرو مواجه است و تلاش می‌کند در این خصوص راهکارهایی را در نظر گرفته و کمبود نیرو را جبران کند.

مسجدی با تأکید بر اینکه تلاش سازمان داشتن نگاه عادلانه در تخصیص امکانات و اعتبارات به تمامی استان‌ها، به ویژه استان‌هایی با شرایط خاص است، افزود: استان چهارمحال و بختیاری از نظر امکانات آزمایشگاهی شرایط نسبتاً مناسبی دارد اما در بحث نیروی انسانی متخصص با کمبود نیرو مواجه است که برای رفع این مشکل تلاش خواهیم کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ