دو عامل مهم برای تسریع در روند بازسازی ورزشگاه آزادی

اقتصاد ایران: با اعلام مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز دو عامل در روند بازسازی ورزشگاه آزادی تاثیر زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین طلا در حاشیه جلسه استاندارسازی ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتری اظهار داشت: به لطف همه دوستان از جمله مقامات کشوری، دستگاه‌های نظارتی خصوصاً مجموعه اجرایی وزارت ورزش و جوانان، بازسازی ورزشگاه آزادی در دست انجام است و از اردیبهشت امسال و طی قراردادی که با قرارگاه خاتم داشتیم کار بازسازی ادامه یافت اما در این بین یک مقدار با تاخل رو به رو شد.

او ادامه داد: در حوزه عملیات اجرایی به دلیل برگزاری مسابقات، با مشکلاتی مواجه بودیم. شاید به توان گفت که کارگاه بازسازی را ما به صورت جدی در تاریخ ۱۵ تیر به دوستان قرارگاه خاتم الانبیا تحویل دادیم و این عزیزان هم کار را به سرعت پیش می‌برند. بر اساس الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC عملیات بازسازی را ادامه می‌دهیم و تمامی بخش‌های VIP، CIP، جایگاه خبرنگاران، جایگاه معلولان و… بر اساس آخرین استانداردها بازسازی می‌شوند.

نصب اسکوربرد جدید در ورزشگاه آزادی برای تسهیل دید تماشاگران

طلا افزود: به دلیل اینکه حدود یک سوم از تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی نمی‌توانستند اسکوربرد را مشاهده کنند ما یک اسکوربرد دیگر مقابل اسکوربرد فعلی ورزشگاه آزادی نصب خواهیم کرد. نور ورزشگاه و همچنین سیستم صوت نیز ارتقا پیدا خواهند کرد. ورزشگاه آزادی به صورت ثابت به سیستم کمک داور ویدئویی VAR تجهیز خواهد شد. پله‌های اضطراری به سمت زمین بازی و همچنین سکوها نیز در حال آماده سازی هستند.

مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز خاطر نشان کرد: امیدواریم تا تاریخ ۱۵ شهریور این مجموعه را آماده کنیم. در ورزشگاه آزادی کارهای استانداردسازی، معماری و مقاوم سازی انجام می‌شود و از تمامی اعضای دولت و عوامل قرارگاه خاتم الانبیا تشکر می‌کنم.

کارهای اداری برای تزریق بودجه VAR به حساب فدراسیون فوتبال انجام شده است

او در پاسخ به این سوال که چرا پس از ۱۰ ماه هنوز اعتبارات دولت برای خریداری سیستم کمک داور ویدئویی به حساب فدراسیون فوتبال واریز نشده است، گفت: تقریباً مبلغ مورد نظر در ماه‌های مهر و آبان سال ۱۴۰۲ به حساب وزارت ورزش و جوانان واریز شد که به دلایل قانونی این وجه به حساب سازمان برنامه و بودجه برگشت داده شد و مجدداً در اسفند ۱۴۰۲ این وجه به حساب شرکت توسعه و تجهیز واریز شد. بودجه به گونه‌ای بود که باید تمام الزامات قانونی در آن رعایت می‌شد و فدراسیون فوتبال هم فداکاری کرد که وارد این موضوع شد تمامی مدارک مرتبت برای این وجه امضا شده است و هر زمان که اسناد قانونی را مسئولان فدراسیون فوتبال به دست ما برسانند این وجه به حساب آنها واریز می‌شود.

دو عامل مهم برای بازسازی ورزشگاه آزادی

طلا درباره تاریخ دقیق به اتمام رسیدن بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: ما قرارداد ۱۸ ماهه با فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا بسته‌ایم تا بازسازی کل پروژه به اتمام برسد. نحوه تزریق منابع مالی و اجازه ندادن برای برگزاری بازی از موارد مهمی است که در روند بازسازی ورزشگاه آزادی تأثیرگذار خواهد بود. تنها ورزشگاهی که اکثر برنامه‌ها و بازی‌ها در آن برگزار می‌شود، ورزشگاه آزادی است. هر برنامه‌ای که قرار است در این ورزشگاه برگزار شود باید تمام تجهیزات و مصالح پیمانکار از آن خارج و تمامی فضاهای کارگاهی بسته شوند که همین موضوع تأخیر زیادی را در روند بازسازی ایجاد خواهد کرد. اگر به ما فرصت بیشتری دهند و برگزاری برنامه در ورزشگاه آزادی کمتر صورت گیرد، امیدوارم به زمان بندی که از قبل با قرارگاه خاتم الانبیا تعیین کرده بودیم، برسیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ