دستگاه‌های فرهنگی در بحث حجاب و عفاف هماهنگ عمل نمی‌کنند

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: عدم هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی در بحث حجاب و عفاف مشهود است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده صبح چهارشنبه در نشست مشترک با رئیس هیأت بازرسی در خصوص برنامه‌های عفاف و حجاب در اردبیل اظهار کرد: کارگروه آموزش در بحث «حجاب و عفاف» پردازش عالمانه را در اولویت قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه کارگروه آموزش در بحث «حجاب و عفاف» با حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی اردبیل در سال ۱۴۰۱ همایشی با عنوان «وقارلی قیزلار» با محوریت حجاب و عفاف برگزار کرد که الگویی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در حوزه حجاب و عفاف شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: پس از فتنه «زن، زندگی، آزادی» بخش سخت افزاری کارگروه حجاب و عفاف در سازمان تبلیغات اسلامی کشور تشکیل و به صورت ملی برای حجاب و عفاف دستورالعمل سراسری ارسال شد.

حجت الاسلام جعفرزاده با انتقاد از عدم هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی در بحث حجاب و عفاف گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد حاکمیتی زیر نظر بیت رهبری است که براساس نگاه اسلامی به پردازش مسائل فرهنگی پرداخته و همکاری دستگاه‌های فرهنگی را می‌طلبد.

وی عدم پردازش عالمانه در مسائل فرهنگی را آسیب مهم در این زمینه برشمرد و تاکید کرد: حوزه‌های علمیه، شورای عالی انقلاب فرهنگی، پژوهشکده‌ها و اندیشکده ها و … باید به پردازش عالمانه در خصوص حجاب و عفاف پرداخته و سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس این پردازش‌ها به اجرای فعالیت‌ها بپردازد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل فرهنگ را زیر بنای تمام مسائل کشور دانست و تصریح کرد: در مباحث سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و … باید فرهنگ این مسائل را آموزش داد و سپس به توسعه این موارد پرداخت.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تشکیل کارگروه آموزش در بحث حجاب و عفاف متشکل از ۳۰ نفر از اساتید دانشگاهی و حوزوی، به تولید فکر توسط نخبگان می‌پردازد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ