سامانه رصد هزینه کرد منابع خیران در کمیته امداد راه‌اندازی می‌شود

اقتصاد ایران: بندرعباس- قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) از راه اندازی سامانه‌ مهربانی با هدف رصد هزینه کرد منابع خیرین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر صباغیان در آئین امضا تفاهم نامه اقدامات مشترک مسؤولیت اجتماعی شرکت پالایش نفت آفتاب اظهار کرد: یکی از منابع درآمدی کمیته امداد بحث استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و کمیته امداد در کنار بودجه‌های سنواتی از این منابع نیز برای کمک به محرومین استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه ۲۰ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی تأسیس شد، افزود: عملکردی که کمیته امداد بعد از تأسیس داشته است با اولویت اعتماد افزایی برای مردم انجام شده و در این راستا اقدامات شفافیت محور در دستور کار قرار گرفته است.

صباغیان عنوان کرد: یکی از اقداماتی که در راستای افزایش اعتماد عمومی به کمیته امداد و ارتقای شفافیت انجام شده است راه اندازی سامانه مردمی مهربانی است که مردم می‌توانند با ورود به این سامانه علاوه بر انتخاب نوع هزینه کرد احسانی که می‌کنند مراحل هزینه‌کرد آن را به صورت برخط رصد کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: شهید جمهور نسبت به مردم و محرومین دغدغه مند بودند و زمانی که به عنوان تولیت آستان قدس رضوی منصوب شدند در اولین اقدام معاونت محرومیت زدایی آستان قدس را راه‌اندازی کردند که امروز به بنیاد کرامت رضوی تبدیل شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) تأکید کرد: شهید آیت الله رئیسی در گام بعدی نیز به احداث زائر سرای رضوی با هدف میزبانی که از زائرانی که تاکنون به زیارت امام رضا علیه السلام نرفته بودند همت گذاشتند که با هدف حمایت از محرومین بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ