ارسال بیش از۴۰۰۰ اثر به مسابقه کتابخوانی به رنگ خدا در کرمان

اقتصاد ایران: کرمان- مسئول بسیج رسانه استان کرمان گفت: از دی ماه سال گذشته تاکنون قریب ۴ هزار و ۲۵۵ اثر برای شرکت در مسابقه کتابخوانی به رنگ خدا ارسال شده است.

مجتبی سلطانی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهید عبدالمهدی مغفوری سال ۱۳۳۵ در کرمان به دنیا آمد و سمت‌های مختلفی مانند مسئول روابط عمومی در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان و در دوران دفاع مقدس را به عهده داشت.

وی افزود: شهید مغفوری در خانواده‌ای مذهبی رشد کرده و در دوران رژیم پهلوی به مبارزه علیه رژیم ستم شاهی پرداخت.

سلطانی نژاد بیان کرد: ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به کسوت پاسداری درآمده و سرانجام در سال ۱۳۶۴ در جریان عملیات کربلای ۴ به فیض شهادت نائل آمد.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان یادآور شد: امروزه مزار این شهید محل زیارت و توجه انبوهی از مردم است که کنار مزار ایشان نشسته و به این واسطه از خداوند طلب حاجت می‌کنند.

سلطانی نژاد سپس درخصوص مسابقه کتابخوانی به رنگ خدا، گفت: این پویش برگرفته از کتاب به رنگ خدا است که توسط زهرا سلطان زاده همسر شهید مغفوری نوشته شده است.

وی افزود: همسر شهید مغفوری در این کتاب، از زمان نامزدی تا شهید شدن ایشان را به رشته تحریر درآورده است.

سلطانی نژاد بیان کرد: بسیج رسانه استان کرمان از دی ماه سال گذشته، با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان، اقدام به راه اندازی پویش کتابخوانی به رنگ خدا کرده است.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان تصریح کرد: این مسابقه برای مشارکت همه اقشار جامعه، به ویژه جوانان و با هدف آشنایی نسل جدید با جوانان دیروز و فرهنگ شهادت، اخلاص، حق الناس و وجدان کاری برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: از دی ماه سال گذشته تاکنون قریب ۴ هزار و ۲۵۵ اثر برای شرکت در این پویش ارسال شده است.

سلطانی نژاد گفت: علاقمندان می‌توانند تا ۲۰ مردادماه جاری، آثار و تولید محتوای خود را در قالب‌های کتابخوانی و هنری به آدرس الکترونیکی rangekhoda۱۴۰۳@gmail.com ارسال کنند.

وی ادامه داد: بخش کتابخوانی شامل؛ چهار گزینه و گزارش خبری و پویش معرفی کتاب و بخش هنری نیز شامل؛ پادکست، ویدئوکست، موشن گرافی، انیمیشن است.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان افزود: علاقمندان جهت پاسخ به سوالات چهارگزینه ای بایستی به سایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان مراجعه و فایل pdf کتاب به رنگ خدا را دانلود و مطالعه کنند.

وی ادامه داد: برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به سامانه ketabkhooon.ir مراجعه کرد.

سلطانی نژاد با اشاره به اینکه از نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف، با اهدا لوح سپاس و هدیه نقدی تقدیر می‌شود، گفت: ۳۱۳ جایزه یک میلیون تومانی برای ۳۱۳ نفر در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان در پایان اظهار کرد: هفته پایانی مرداد ماه آثار دریافت شده داوری و در هفته دفاع مقدس طی مراسمی، به آثار برگزیده جایزه اهدا می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ