هویت پاسداری بدون معنویت و بصیرت هیچ معنا و مفهومی ندارد

اقتصاد ایران: نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اساس موفقیت و برتری ما در میدان تکلیف و جهاد، معنویت و بصیرت است، گفت: هویت پاسداری بدون معنویت و بصیرت هیچ معنا و مفهومی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در گردهمایی فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه بر توصیه‌های قرآنی در زندگی و مشی سازمانی و فردی تأکید کرد و وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه سپاه پاسداران با سایر نظامیان و ارتش‌های جهان را، اساس و مبنا قرار دادن معنویت و بصیرت خواند و گفت: اساس موفقیت و برتری ما در میدان تکلیف و جهاد، معنویت و بصیرت است؛ چرا که اگر ملاک برتری ادوات و تجهیزات مادی بود، دشمنان ناکام ما به مراتب از ما جلوتر و پیشرفته‌تر بودند و هیچ‌کدام از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های امروز متصور نبود.

نماینده ولی فقیه در سپاه شکل‌گیری دوره تربیت و تعالی به‌ویژه در رده فرماندهان را ناظر به اهمیت معنویت و بصیرت در سپاه دانست و بیان کرد: در قاموس اسلام و باور مجاهدان آن، معنویت اساس است و در درجه نخست قرار دارد و هویت پاسداری بدون معنویت و بصیرت هیچ معنا و مفهومی ندارد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: چیزی که به نیروی انسانی و رزمنده ما سمت و سو داده و انگیزه و قوت و توان و استقامت و شجاعت می‌بخشد و او را در میدان مبارزه و مجاهدت دلیر و توانمند می‌کند، همین معنویتی است که در پرتو برنامه‌ها و تمهیدات معرفت افزایی و معنویت و بصیرت افزایی ایجاد و تقویت می‌شود و با تمرین و ریاضت و ممارست عملی، به اوج می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقوای سازمانی و تاکید بر ادای حق هر مسئولیت، عنوان کرد: لازمه نظام مردم‌سالاری این است که بپذیریم دولت‌های مختلف بیایند و بروند، اما آنچه مهم است و باید بماند، ارکان اصلی حاکمیت است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: در رفت و آمد دولت‌ها، مهم این است که انقلاب و ارکان آن را حفاظت و پاسداری کنیم و برای حفظ آن باید به یک سری اصول توجه کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ