تغییر نظر استانداری تهران درباره تعطیلی فردا

اقتصاد ایران: درحالی صبح امروز اعلام شد ادارات استان تهران از ساعت ۱۲ امروز تا پایان هفته تعطیل است اما دقایقی بعد نظر استانداری تهران تغییر کرد. در حالی که استانداری تهران پیش از این اعلام کرده بود فردا ادارات استان تهران تعطیل است، در اطلاعیه جدید استانداری، ادارات تهران روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۱ تعطیل اعلام شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، استانداری تهران اعلام کرد درپی افزایش ناگهانی دما ادارات استان تهران ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه سوم مرداد تا پایان هفته تعطیل است.

ادارات، بانک‌ها و بیمه‌های استان مرکزی در روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه تعطیل خواهند بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی گفت: با توجه به افزایش بی سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، کلیه ادارات، بانک‌ها و بیمه‌های استان در روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه تعطیل خواهند بود.

سیدمجتبی آل یاسین در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر شد، آورده است: براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان و موافقت استاندار، به منظور حمایت از بخش کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای واحدهای ذیربط در دستگاه‌های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک باشند و مراکز درمانی به تشخیص مدیر واحد ذیربط، با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه تعطیل خواهند بود.

گرمای شدید و افزایش حدود دو درجه‌ای دمای هوای این روزهای استان سمنان نسبت به سال‌های گذشته سبب شده است تا علاوه بر کاهش ساعات فعالیت اداری در این استان، فعالیت ادارات در روزهای پنجشنبه نیز تعطیل شود.

وی افزود: شعب منتخب یا مرکزی بانک‌ها و بیمه‌های استان مطابق اعلام شورای هماهنگی ذیربط تا ساعت ۱۱ صبح دایر خواهند بود و کلاس‌های ترم تابستانی دانشگاهی استان مطابق برنامه قبلی برقرار است، ولی کلاس‌های کلیه موسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی تعطیل خواهد بود.

به گفته وی، فعالیت تمامی معادن و کارگاه‌های عمرانی منشاء گردوخاک تعطیل اعلام می‌شود و اداره کل محیط زیست و اداره کل صمت ملزم به نظارت بر این قبیل واحدها هستند.

وی اظهار کرد: لازم است مبادی مرتبط با حوزه تولید و کسب و کار مانند گمرک، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و ... به صورت کشیک ارائه خدمت کنند.

آل یاسین با بیان اینکه انتظار می‌رود اصناف و مدیران بخش خصوصی در این زمینه همکاری لازم را با کارکنان خود داشته باشند، افزود: به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها و ... در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری مورد تاکید است.

تغییر نظر استانداری تهران درباره تعطیلی فردا



درحالی صبح امروز اعلام شد ادارات استان تهران از ساعت ۱۲ امروز تا پایان هفته تعطیل است اما دقایقی بعد نظر استانداری تهران تغییر کرد. در حالی که استانداری تهران پیش از این اعلام کرده بود فردا ادارات استان تهران تعطیل است، در اطلاعیه جدید استانداری، ادارات تهران روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۱ تعطیل اعلام شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ