انتخابات اصناف بر اساس دستورالعمل‌های بالادستی معوق شده است

اقتصاد ایران: همدان-سرپرست معاونت بازرگانی اداره کل صمت استان همدان گفت: انتخابات اصناف بر اساس دستورالعمل‌های بالادستی معوق شده و بزودی تقویم جدید ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی خورشیدی با بیان اینکه در برگزاری انتخابات اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی هیچگونه کوتاهی و قصوری صورت نگرفته است اظهار داشت: این انتخابات به دلیل تلاقی با ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری به تعویق افتاد که به زودی طبق تقویم جدید برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: تعویق انتخابات اتاق و اتحادیه‌ها بر اساس هماهنگی و مکاتبات صورت گرفته از سوی معاونین استاندار، شورای امنیت کشور و همچنین معاون تجارت و خدمات وزارت صمت انجام شده است.

وی با بیان اینکه تقویم انتخابات پیش از این آماده و دو انتخابات نیز برگزار شد خاطرنشان کرد: در کمیسیون نظارت بر اصناف که در هفته جاری برگزار می‌شود تقویم جدید انتخابات تهیه و طبق آن روال انتخابات از سر گرفته می‌شود.

خورشیدی افزود: تأخیر در برگزاری انتخابات امسال به دلیل رویدادهای سیاسی مهم کشور و همچنین به حرمت شهدای خدمت رخ داد اما به تأخیر افتادن انتخابات به علت حدنصاب نرسیدن کاندیداها و یا شرکت کنندگان مسبوق به سابقه است.

وی تصریح کرد: به طور مثال در خصوص اتتخابات رئیس اتاق اصناف فعلی یک مرحله فراخوان صادر شد و به علت عدم حد نصاب کاندیداها به فراخوان دوم موکول گردید و تا چهار مرحله نیز قانونی است.

سرپرست معاونت بازرگانی اداره کل صمت استان همدان با اشاره به اینکه انتخابات اصناف استان همواره سالم و در چارچوب قانون برگزار شده است افزود: این‌بار نیز با مشارکت اصناف شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور برای رونق و بهبود وضعیت کسبه و بازاریان استان برگزار خواهیم کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ