خانه‌های ورزش روستایی پایگاه امن تابستانی برای نوجوانان هستند

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس هیأت روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل گفت: خانه‌های ورزش روستایی یک پایگاه امن تابستانی برای نوجوانان و جوانان برای سپری کردن اوقات فراغت آنان است.

علی تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خانه‌های ورزش روستایی را یک پایگاه امن تابستانی برای نوجوانان و جوانان عنوان کرد و گفت: برای داشتن یک جامعه و همچنین نوجوانان و جوانان سالم و تندرست و به طبع برای رقم زدن یک جامعه شاداب و با نشاط نیاز است که به ورزش توجه ویژه‌ای شود.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم دولت و همچنین وزارت ورزش و جوانان برای جامعه روستایی ایجاد خانه‌های ورزشی در روستاها است که از این خانه ورزشی می‌توانیم به عنوان یک پایگاه امن تابستانی یاد کنیم.

رئیس هیأت روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل افزود: با توسعه این خانه‌های ورزشی و توسعه آن به لحاظ وسایل ورزشی در رشته‌های مختلف، می‌توانیم علاوه بر اینکه یک جامعه روستایی شاداب و با نشاط داشته باشیم، از استعدادهای نوجوانان و جوانان روستا در بدنه ورزش استان و به طبع ورزش کشور استفاده کنیم.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه کنترل آسیب‌های اجتماعی و همچنین دور نگه داشتن جوانان از مواد مخدر و تزریق سلامتی و تندرستی در جامعه نیاز است تا مسئولان نگاه صد درصدی را به ورزش داشته باشند، خاطرنشان کرد: در فصل تابستان حضور نوجوانان و جوانان در محل خانه‌های ورزش روستایی برای انجام فعالیت‌های ورزشی چشمگیر است و استقبال خوبی هم از این خانه‌های ورزشی می‌شود که نیاز به توسعه و تجهیز این خانه‌های ورزشی با امکانات بیشتر لوازم ورزشی خواسته‌های این نوجوانان و جوانان را برآورده بسازیم.

وی اضافه کرد: حدود ۴۰ روستا در سطح استان اردبیل از نعمت سالن ورزشی چند منظوره و ۱۰ روستای از زمین مینی فوتبال و در تمامی روستاهای سطح استان فضای ورزشی روباز و ۱۲۰ خانه ورزشی وجود دارد.

تقی‌زاده بیان کرد: خانه‌های ورزش روستایی استان اردبیل در فصل تابستان با توجه به اینکه تنها مکان تفریحی، ورزشی جوانان و نوجوانان روستاها همین خانه‌های ورزشی است، با استقبال خوبی مواجه هست و هر روز شاهد برگزاری فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های فوتبال دستی، پینگ‌پنگ، شطرنج، دارت و در کنار آن برگزاری مسابقات فوتبال و والیبال در فضاهای ورزشی روباز و همچنین سالن‌های ورزشی هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ