رئیس جمهور جدید راه شهید رئیسی را در خوزستان ادامه دهد

اقتصاد ایران: اهواز – نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسی کارهای بزرگی برای خوزستان کرد و انتظار داریم دولت جدید همین راه را برای خوزستان ادامه دهد.

سید محسن موسوی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در پاسخ به اینکه چه انتظاری از دولت جدید دارید، اظهار کرد: شهید رئیسی کار بزرگی را در خوزستان آغاز کرد و آن هم حضور میدانی وی در استان بود. در ۲ سال و ۹ ماه دوران مسئولیت خود، هشت سفر به خوزستان داشتند که قاعدتاً نتیجه هر سفر مصوبات، افتتاحیه‌ها و کلنگ زنی‌هایی بوده است.

وی با بیان اینکه از رئیس جمهور جدید و تیمش می‌خواهیم که این مسیر شهید رئیسی را با قدرت بیشتر ادامه دهند، تصریح کرد: مردم حمایت کردند و مسعود پزشکیان از خوزستان رأی خوبی گرفت، بنابراین باید این مسیر را ادامه دهند.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه ادامه داد: خواسته اساسی ما از دولت چهاردهم و هر دولتی که روی کار بیاید این است که به همان اندازه‌ای که از خوزستان بهره برداری می‌کنید، به همان اندازه هم به خوزستان کمک و توجه کنید، اعتبار اختصاص دهید و گرنه منطقی نیست این استان ۸۰ درصد نفت و گاز کشور، کشاورزی و.. کشور را را تأمین کند آنگاه در تخصیص‌های ملی مانند دیگر استان‌ها دیده شود.

موسوی زاده با اعلام اینکه خواسته ما از دولت این است که به پروژه‌های خوزستان، اعتبارات ملی اختصاص دهد، نه اعتبارات استانی، عنوان کرد: اگر برداشت از این استان ملی باشد و پرداخت‌ها استانی، این عین بی عدالتی است لذا از دولت توقع داریم به این مساله توجه کند، برای رفع نیازها و مشکلات مردم باید اعتبارات ویژه ای در نظر بگیرند.

وی افزود: ما فقط استاندار ویژه نمی‌خواهیم، بلکه استاندار ویژه با اعتبارات و اختیارات ویژه می‌خواهیم که این مطالبه‌ای اضافه بر حقمان نیست. قطعاً اگر خوزستان آباد شود، کل ایران آباد خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ