برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۳ هزار و ۸۷۷ نفر در قم

اقتصاد ایران: قم- رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۳ هزار و ۸۷۷ نفر در قم طی روزهای ۴ و ۵ مردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امین مقومی گفت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۴ و ۵ مردادماه ۱۴۰۳ در دانشگاه قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون بیان کرد: در مجموع ۳ هزار و ۸۷۷ نفر در قم در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد ۷۷۳ نفر خانم و ۳ هزار و ۱۰۴ آقا هستند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم با بیان اینکه حدنصاب قبولی در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های مختلف ۵۰ درصدکل نمره آزمون‌های مربوط است افزود: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می‌شود و این افراد می‌توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

مقومی گفت: در رشته عمران، معماری، مکانیک، برق، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری آزمون‌های محاسبه و نظارت برگزار می‌شود و علاوه بر آن در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک و برق آزمون اجرا نیز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: آزمون رشته‌های محاسبات عمران، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک و نظارت معماری در صبح روز پنجشنبه ۴ مردادماه برگزار و آزمون‌های اجرای رشته‌های معماری، اجرای عمران و اجرای مکانیک و نظارت رشته‌های مکانیک و برق عصر روز پنجشنبه ۴ مردادماه برگزار می‌شود.

مقومی افزود: آزمون نظارت رشته عمران، طراحی رشته‌های مکانیک و برق و همچنین آزمون ارزیابی طرح و اجرای بهسازی، و آزمون طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان نیز صبح روز جمعه ۵ مردادماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه قم برگزار می‌شود.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: داوطلبان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان می‌توانند کارت ورود به جلسه را با مراجعه به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به نشانی اینترنتی www.inbr.ir دریافت کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ